O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

wtorek, 1 grudnia 2015

Nowa suknia Raquelle

   Na dnie szafy znalazłam bluzkę, która pamiętała jeszcze moje studenckie czasy. W zasadzie nadal rozmiarowo dobra, ale teraz takiej bluzki już bym nie założyła. Stwierdziłam więc, że jest to nie tyle część mojej garderoby, ale przede wszystkim MATERIAŁ. Pochwyciłam zatem zdobycz i pogalopowałam szyć sukienkę dla jednej z lal. Męczyła mnie trochę kwestia zakończenia dołu sukienczyny, ale doszłam do wniosku, że skoro jest to materiał bardzo elastyczny i nie strzępi się wybitnie, nie będę podszywać. Nie robiłam również żadnego zapięcia, bo elastyczność sukienki sprawia, że swobodnie można ją wciągać na lalkę.

Oto efekt:

2 komentarze:

  1. fajna ta sukienusia - ja mam kilka takich ciuszków,
    których mi żal wyrzucić - tylko jakoś do szycia z
    nich kreacji dla mych panien - ciężko mi się zebrać... ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Co do czasu... Niestety... Problem współczesnego świata - ciągle mało tych sekund, minut, godzin, dni i lat...

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *