O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

piątek, 2 sierpnia 2019

Nadszedł sierpień...

     Udałam się dzisiaj na pierwszy sierpniowy spacer z lalką :-) Zabrałam ze sobą pannę Fashionistas 2016 nr 51. Kolejna sztywna babeczka, a jakże piękna. :-) 

       Towarzyszył nam mały aparat fotograficzny, o którym ostatnio pisałam <KLIK>

W plenerze gadżet ten chyba całkiem fajnie się prezentuje, choć z pewnością wyglądałby efektowniej w dłoniach jakiejś giętszej panny... Ech, no nic, przyjdzie czas także na ruchliwe użytkowniczki sprzętu fotograficznego :-)  Tymczasem dajmy się nacieszyć pannie faktem indywidualnego zaistnienia na blogu ;-) 



Miłego weekendu! 

28 komentarzy:

  1. Przepiękne porobiłaś fotki <3
    Aparat foto super <3 Cudne okularki ma :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna turystka😊 Sztywna czy nie z aparatem jej do twarzy 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. That's a very pretty dress she's wearing. And I also noticed her camera! Very impressive!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały spacer. Panna ma śliczną buzię, szkoda, ze sztywniara. Aparat rewelacja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo urodziwa panieneczka, podobna mi się jej zamyślony spojrzenie... Pięknie wygląda zwłaszcza na tle fontann! A aparat to prawdziwe mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ją od jakiegoś czasu i sama nie wiem dlaczego, dopiero teraz ją doceniłam :-) jest bardzo fotogeniczna

      Usuń
  6. Wspaniała wycieczka, a zdjęcia super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia ze spaceru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Turystka świetna - kocham barbitkowe okrągłe ciałka :D
    A aparat genialny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja uwielbiam te krągłe ciałka! Do tego stopnia, że dawny, ruchomy typ ciałek fashionistas wydaje mi się komiczny, nieproporcjonalny i ogromnie (brzydko) chudy.

      Usuń
  9. Wspaniałe zdjęcia! Zachwycam się perspektywą, mnie nigdy nie udaje się tak dobrze wpasować lalki w tło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Perspektywa nie jest łatwa, sama się tego nadal uczę :-)

      Usuń
  10. Super sesja:) okulary kupne czy,sama robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Okulary pochodzą od panny Fashionistas nr 103 :-)

      Usuń
  11. Rewelacyjne zdjęcia - kadry są po prostu perfekcyjne. :) O aparacie nawet nie wspominam, bo to majstersztyk. :)

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *