O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

wtorek, 6 sierpnia 2019

Barbie AA (Dee Dee) i Ken AA Tropical 1985

       Pod moimi rozłożystymi i gościnnymi skrzydłami, ulokowali się nowi członkowie lalkowego stada. Ona - wymarzona panna podziecięcych westchnień i pragnień, której oblicze od dawna podglądałam w czeluściach internetowych, włączając chciejstwo na najwyższy poziom. On, choć pojawił się nieoczekiwanie i niezamierzenie, wywarł w ostateczności wrażenie koniecznego wręcz dodatku do Owej - i tak przygarnęłam parkę. 

     Przyznajcie jednak sami, że ta para nie może egzystować oddzielnie. Choć w oryginale dano im dwa pudełka, zdecydowanie proszą się o wspólne lokum. Rozłąka mogłaby rzucić cień i przekleństwo na bezwzględnie rozdzielającego tę parę lalkowicza - nie mogłam ryzykować...


      Owego kupiłam w pełni zapudełkowanego. 

Podziwiając samozaparcie entuzjastów lalek NRFB, 
od razu wyciągnęłam go z pudełka. 
Posiedział za plastikową szybką 34 lata - wystarczy. 



    Owa pożegnała swoją szybkę kilka lat temu .
Od razu widać, że jest zadowoloną z życia lalką. 


     I choć lalkowa sesja przebiegała przed monitorem komputera, udającego tropikalną plażę, był to miły czas oglądania dawnych tworów Mattela, które przetrwały ponad trzy dekady i są moimi rówieśnikami (przyznać się, że jestem dwa lata od nich starsza?). 

Ot taka chwila na odstresowanie przed egzaminem, który mnie czeka pojutrze. 
Pozdrowionka! 

14 komentarzy:

  1. Piękna para. Gratuluję cudnego nabytku.
    Powodzenia na egzaminie, Iguś.
    Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała para.:) Oj grzechem byłoby ich rozdzielać. Powodzenia na egzaminie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za pomyślne zdanie egzaminu!
    Tropikalna para jest fantastyczna! Uwielbiam mold Dee Dee, a Ken skojarzył mi się nieco z Bobby'm Farrellem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę poczekał, ale opłacało się! Piękna kobieta i piękne okoliczności przyrody! Trzymam kciuki za powodzenie na egzaminie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na egzaminie. :) Para przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczni oboje :) Teraz musisz ich wziąć gdzieś nad prawdziwe morze, bo takie zamyślone minki mają, jakby im się plaża marzyła :)
    I wychodzi na to, że to moi rówieśnicy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie pojmuję fenomenu NRFB ! W moim przypadku każda zapudełkowana lalka opuszcza swe wiezienie niezwłocznie po przyniesieniu do domu albo....jeszcze na ulicy, zaraz po odebraniu paczki. Poważnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Iguś trzymam mocno kciuki <3
    Cudną parkę przygarnęłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. też zaginałam parol na tego mena,
    ale w ostateczności udało mi się
    póki co usidlić Pięknotkę - jestem
    przeszczęśliwa, że mieszka ze mną -
    ma tak rozbrajający wyraz pyszczka,
    że smutki ulatują jak mgła...

    cieszę się razem z Tobą - i trzymam
    kciuki za egzamin!

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolutnie nie wolno ich rozdzielać, stanowią taką śliczną parę!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo piękne wakacje... będę udawać, że ostatniej części wpisu nie czytałam =) trzeba sobie radzić

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za piękna para! Smutno by im było spoglądać na siebie z pudełek, nie dziwi mnie, że chcą być razem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki za egzamin.
    Ps. Zazdroszczę Ci tego Kena. Jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *