O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

wtorek, 1 sierpnia 2023

Podróżnicze odkrywanie

„Wypełnij swoje życie przygodami, a nie rzeczami.
Miej historie do opowiedzenia, a nie rzeczy do pokazania”.

 

       Dzisiaj przychodzę do Was z Panem Lalkiem i kolejnymi fotkami z gorącego jak ogień Synaju. Mam nadzieję, że się Wam spodobają. 

     Swoją drogą, gdy już piszę o tym gorącu, to już zdążyłam zapomnieć jak to jest w Egipcie latem i jak lalki znoszą taki upał, bo ja kocham gorąc (a moje stawy jeszcze bardziej), i się do niego łatwo potrafię dostosować, ale plastikowe lalki (i ich stawy) już niekoniecznie.
     Ostatnio byłam w Egipcie jesienią i zimą, wcześniej wiosną, a to zupełnie inna zabawa plenerowa. Teraz przy 45°C w cieniu, a w słońcu to pewnie ok 60°C plastik po prostu się składa jak szmaciana lalka..., więc trzeba bardzo dobrze przemyśleć miejsce focenia i czas zabawy - im dłużej, tym trudniej. Bardzo lubię fotografować w egipskich plenerach, ale przy takim upale jest to ogromnie utrudnione. No, ale dałam radę. 

     A oto moje foty, na których poza lalkiem, wystąpiły też figurki zwierzaków: koza i ośmiornica. Miłego oglądania!  




A lato gna i ucieka...
Juz mamy sierpień... Niefajnie... 

Serdeczności i pozdrowionka! 
Wasza Aya ;-)

 

8 komentarzy:

  1. Nie podzielam niestety Twojego zachwytu upałami i mimo tego, że u nas nie ma egipskich temperatur, to ja już z utęsknieniem wypatruję jesieni. :P

    Zdjęcia rewelacyjne! W sumie nie miałam okazji (i nie tęsknię za tym :P) focić w takich temperaturach, ciekawe jest to, co piszesz.
    Koza i ośmiornica mnie oczarowały. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koza i ośmiornica mnie mnie zachwyciły, gdy tylko je ujrzałam w sklepach. jeszcze nie wiedziałam kiedy, ale byłam pewna, że wykorzystam je do jakichś fotek. Buziaki. Co do pogody, rozumiem Cię, ja z kolei cierpię w zimnie.

      Usuń
  2. U mnie po deszczu się ochłodziło i zdecydowanie wolę taką temperaturę. Fajna sesja. Spodobała mi się kózka. Podziwiam Cię za robienie zdjęć w takich warunkach, szczególnie że trzeba uważać, by lalce nic się nie stało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję Magduś. Życzę Ci zatem pogody, takiej, jaką lubisz najbardziej. Buziaki.

      Usuń
  3. Ja chyba z plastiku jestem🙈bo też się składam w upały...A raczej padam i rozkładam... no nieważne🙈 Sesja cudowna - jesteś mistrzynią tworzenia bardzo realistycznych i przekonujących scenek, pan lalek wygląda niezwykle naturalnie i uroczo. Świetną ma koszulkę (aż zapytać muszę - skąd??)i zwierzęce towarzystwo i skałka też mu się odpowiednia trafiła... super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję i współczuję odczuć w upały. Ja z kolei w zimnie jestem niczym pajacyk drewniany - ruszam się koślawo, nieporadnie i stękam, że zimno. Koszulka? Podebrałam Harremu Potterowi, temu z wózkiem i walizką z Peronu 9 i 3/4/. :-) Buziaki!

      Usuń
  4. Prawdę mówiąc, ja lubię i przygody, i rzeczy - częściowo dlatego, że często biorą się z tych przygód :) Fajna sesja i ładny pan lalek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyznam, że też gromadzę rzeczy, nawet bardzo, no tak bywa, że faktycznie są rzeczy, które przywołują wspomnienia. Bardzo dziękuję. Serdeczności.

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *