O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

sobota, 5 sierpnia 2023

Z miniaturowym latawcem... Czyli jak to zrobiłam, żeby latawiec unosił się w powietrzu.

 „Wyrzuć swoje marzenia w kosmos jak latawiec,
a zobaczysz, co przyniesie z powrotem,
nowe życie, nowy przyjaciel, nowa miłość, nowy kraj”.

 

       Dzisiaj przychodzę do Was z fotkami, nad którymi dość mocno się napracowałam, a wszystko ze względu na wykorzystanie małego latawca, i chęć pokazania go tak, aby sprawiało wrażenie, że faktycznie jest w locie.  



      Latawca wykonałam kilka miesięcy temu, o czym pisałam tutaj: KLIK i od dłuższego czas marzyła mi się lalkowa sesja foto z wykorzystaniem tej miniaturki. 

 
     Żeby udało się zrobić w miarę dobre zdjęcia, musiałam utrzymać latawiec w powietrzu, we względniej nieruchomej pozycji. Wykorzystałam do tego drut ogrodniczy, którego kłębek zabrałam ze sobą w podróż (nie ma to jak przydasie w podróży, co?). 



      Jeden koniec drutu owinęłam wokół znalezionego na miejscu kamienia, do drugiego końca dokleiłam białą masę mocującą i na nią nałożyłam latawiec.



       Kiedy latawiec był w miarę okiełznany i nie ruszał się nadmiernie, ustawiłam lalkę i do jej dłoni dokleiłam uchwyt z linką latawca (nitką w zasadzie). No i zaczęłam focić.

 
         Po wykonaniu zdjęć, przyszedł czas na obróbkę komputerową, podczas której w bardzo prostym programie PhotoFiltre (darmowy, polecam) usunęłam ze zdjęć widoczny drucik, masę mocującą i patyczki podtrzymujące lalkę. 
 
A oto efekty: 



Mam nadzieję, że fotki Wam sie podobają,
a opis wykonania przyda się  tym z Was,
którzy lubią eksperymentować z lalkowymi fotkami i miniaturowymi rekwizytami. 

Dajcie znać w komentarzach, czy lubicie takie zabawy
i czy korzystacie do obróbki zdjęć z programów komputerowych,
a jeśli tak, to jakich?

Pozdrowionka!
Wasza Aya.

8 komentarzy:

  1. Cudowny pomysł z latawcem i jeszcze cudowniejsza realizacja! Lalka wygląda tak naturalnie, jakby naprawdę zmagała się z wiatrem, porywajacym latawiec! Rewelacja ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie kochana za miły odbiór i komentarz. Serdeczności i uściski.

      Usuń
  2. Super sesja, brawo za fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno dłubania było z tym sporo, ale efekt jest spektakularny! Zdjęcia wyszły niesamowite, słoneczne i kolorowe, a sam latawiec jest cudny! Aż mi się przypomniało, jak kleiliśmy kiedyś podobne na zajęciach ZPT (oczywiście, żaden nie był tak śliczny jak Twój :)). Kwintesencja wakacji!
    Czasem do obróbki zdjęć używam mojego stareńkiego Photoshopa albo Pixlera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Tak, dłubanko było, ale przyjemne, bo lubię się bawić z komputerem. Fajnie, że masz też swoje ulubione programy graficzne, te starsze są najfajniejsze. Buziaki.

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *