O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

wtorek, 13 kwietnia 2021

Nowe miniaturowe obrazy

           Od czasu do czasu pojawia się u mnie potrzeba zmalowania nowej miniatury, bardzo mnie to wycisza. Tak było niedawno. Powstały trzy nowe prace: Portret Van Gogha, Gwiaździsta noc i Słoneczniki. 

       Słoneczniki już kiedyś malowałam, ta praca jest moim drugim podejściem. Pierwszy obrazek powędrował jakiś czas temu do nowego domku :-) Pomyślałam jednak, że chciałabym w swoich zasobach "do lalkowania" mieć tę pracę, więc zmalowałam sobie od nowa. Zresztą tak samo było z Dziewczyną z perłą

         Ogólnie nie lubię robić kilka razy tej samej rzeczy, ale akurat tu poczułam, że fajnie byłoby jednak mieć te obrazki. Może kiedyś faktycznie postaram się o dioramkę z prawdziwego zdarzenia, w której utworzę coś na kształt miniaturowej pracowni, czy galerii...? Kto wie... Chciałabym bardzo. Wtedy takie obrazki powinny się przydać.

 
        Najtrudniej malowało mi się portret Van Gogha i Gwiaździstą noc. Żeby nadać miniaturkom cechy przypominające pierwowzory musiałam się nieźle namachcać cieniutkim, kilkuwłosowym, pędzelkiem. Te wszystkie plamki, kreseczki... - to było naprawdę wyzwanie. Nadal bym jeszcze coś poprawiała, ale zrobię sobie przerwę i może za jakiś czas spojrzę tzw. świeżym okiem na obrazki. Może wtedy natchnie mnie jak poprawić niektóre drobiazgi.
 

      Policzyłam wczoraj wszystkie moje małe obrazki i wyszło mi ponad 20. Kilka dodatkowych jest jeszcze w tzw. tworzeniu. Myślę, że gdybym się bardzo postarała to może dojdę do 40... No zobaczymy, nic na siłę, tylko dla relaksu.


 Pozdrawiam Was Kochani!

Aya

25 komentarzy:

  1. Od dawna podziwiam Twój talent i nie mogę się napatrzeć na te obrazy w miniaturze. No bo jak można stworzyć ludzką ręką i bez pomocy magii takie dzieła? Chociaż, w Twoim domku magii nie brakuje, patrząc jak powiększa się kolekcja postaci z Hogwartu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że jakiś czarodziej coś tam zaczarował różdżką :D Kto ich tam wie... :D Buziaki.

      Usuń
  2. Myślę, że portret Van Gogha wyszedł lepiej niż ten oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziw <3 i jeszcze raz podziw <3
    Nic tylko klękajcie narody i czapki z głów <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Ania też maluje na takich maleńkich sztalugach maleńkie obrazy. Podziwiam bo tutaj widzę dużo pięknych obrazów. Słoneczniki to mój ulubiony obraz. Wystawa obrazów za niedługo powinna się odbyć, jest ich już bardzo dużo, są przepiękne👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, kiedy słyszę/czytam, że dzieci mają jakąś pasję i są w tym wspierane przez rodziców. To bardzo ważne dla ich rozwoju, pewności siebie. Super, że Ania maluje. Uściski. Dziękuję serdecznie.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :-) Uszy mi płoną w akcie samouwielbienia :P

      Usuń
  6. Szacun w wersji mega hiper. Zawsze uważałam się za osobę ogarniętą plastycznie, ale "nie podniosłabym ręki" z motyką na takie słońce ;p Nie ten kaliber talentu , heheh :D Cuda, panie, cudeńka....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam, namalowałabyś. Kwestia przestawienie się na mniejsze plamy. Dzięki.

      Usuń
  7. Twoje miniaturki są po prostu genialne i na tym właściwie mogłabym skończyć :). Za każdym razem, kiedy je prezentujesz, nie mogę wyjść z podziwu, jak cudownie detaliczne dzieła tworzysz w takim pomniejszeniu! Koniecznie zrób wystawę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, dzięki bardzo. No zobaczymy czy coś się uda w kwestii wystawy :-) Uściski :-)

      Usuń
  8. Jestem fanką twoich obrazów i zmartwiło mnie, że tę Gwiaździstą Noc tak trudno się malowało. Nigdy jeszcze nie próbowałam malować reprodukcji. Dotąd popełniłam kilka akwarelek, na poziomie gimnazjum. A tak mnie kusi, żeby spróbować. Ale zacznę od czegoś łatwiejszego.
    Bardzo jestem ciekawa i będę niecierpliwie czekać na te dioramę o której pisałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maluj! Nie zniechęcaj się! Co do Gwiaździstej Nocy... Może dla mnie było trudno, a dla Ciebie nie będzie. Może to kwestia tego, co ogolnie lubi się malować, czy ma się cierpliwość do określonego stylu. Spróbuj! Dziękuję serdecznie. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  9. Słów brak dla Twojego talentu, Ayu! Pomysł z dioramą pracowni - cudowny. Zrealizuj go koniecznie :-) To będzie jedyna taka diorama w lalkowym świecie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Może kiedyś się ogarnę czasowo i "chęciowo" i zrobię :D Uściski.

      Usuń
  10. Przepiękne te twoje miniaturki! Wyszła wspaniała galeria. Możesz spokojnie stworzyć Luwr w miniaturze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli starczy mi weny i cierpliwości to będę malować... :-) Dziękuję serdecznie. Pozdrowionka!

      Usuń
  11. Jedno proste: JAK?! JAKIM CUDEM POWSTAŁY TE PIĘKNA?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małym pędzelkiem... Malusim takim :-) Pozdrowionka! Dziękuję serdecznie.

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *