O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

piątek, 2 listopada 2018

Shakira

     Znaleziona w ciucholandzie. Zabiedzona. Skołtuniona. Kupiona za 8 zł. Wróciła wreszcie do swojego żywiołu - śpiewania. 



w ciucholandzie wyglądała tak:

a w oryginale:



Niech żyją ciucholandy!
Miłego weekendu! 
:-) 

41 komentarzy:

  1. Gdzie ten ciucholand??? Ja też chcę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do Piotrkowa Tryb. To tam jest ten wiekopomny ciucholand ;-)

      Usuń
    2. Ostatnio na olx była Britney z dwie dychy , żałuję, że zgapiłam :/

      Usuń
  2. Żeby takie cuda były w ciucholandzie? Niesamowite!
    U mnie w okolicy dno totalne.
    Panna jest na pewno przeszczęśliwa, że znalazła nowy dom.
    Teraz będzie śpiewać z radości. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo, czasem zdarza mi się przejeżdżać przez Piotrków Tryb. :D Może kiedyś trafię na ten ciucholand i upoluję jakiś okaz.
    Co do lalki - tak średnio przypomina Shakirę, ale oczywiście jest bardzo ładna. No i całe szczęście, że trafiła w dobre ręce. Widać jaki bije z niej blask, po zabiegach odnawiających ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zrób sobie wycieczkę do Piotrkowa. Może akurat trafisz na coś ciekawego i następnym razem Ty ocalisz jakąś pannę. ;-)

      Usuń
  4. Gratuluję Iguś zdobyczy <3
    do mnie jakoś jako Shakira nie przemówiła i sprzedałam ją :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech Ty! No, ale trzeba się cieszyć tym, co człowieka raduje, nic na siłę. Uściski.

      Usuń
  5. Shakira przyparła masowy atak z kompa!!!
    co i rusz wyskakuje z Waszych blogów
    jakby chciała mną wstrząsnąć, że Jej
    siostrę fabryczną oddałam w lepsze ręce -
    obawaiam się, że ten zabieg się udał -
    teraz będę znowu polować na S.!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudnie się zaopiekowałaś Artystką -
    stylówa przednia i charakterna! BRAVO!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna panna :) Dobrze, że została "ocalona" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się Tobie perełka trafiła! Pięknie ją wystylizowałaś, Shakira jak żywa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję znaleziska, super że udało Ci się ją odratować, bardzo ładnie odświeżona i widać że teraz w swoim żywiole odżyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic tak dobrze nie działa na lalki i ludzi jak wolność i możliwość robienia tego, co się kocha, bez podcinanych skrzydeł. Teraz panna wróciła do tego, do czego ją Mattel stworzył ;-) Chyba jej to pasuje.

      Usuń
  10. No to jest po prostu niemożliwe! Taka zdobycz?!
    Gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oszalałabym ze szczęścia, gdybym trafiła na tę dziewczynę i to w ciucholandzie! Jest cudna! Gratuluję farta! Pięknie teraz wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo nie wiedziałam z kim mam do czynienia - po prostu spodobała mi się buzia i wydawała mi się jakby znajoma... Dopiero ktoś na FB uświadomił mnie, informując z jaką lalusza mam do czynienia. Wtedy zaskoczyło i przypomniałam sobie skąd ją znam - widywałam na blogach i bardzo mi się podobała. Fajny traf. Także się z niego cieszę.

      Usuń
  12. Cudnie ją odnowiłaś. Wygląda rewelacyjnie! Gratuluję zdobyczy.
    Chyba muszę się wybrać do Piotrkowa, bo przecież rzut beretem mam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, fajna zdobycz!U ciebie odzyskała dawne życie, albo nawet jej się polepszyło. U mnie w ciuchlandzie niestety zrezygnowali chyba ze sprzedaży lalek :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Czemuż, ach czemuż w moim ciuchlandzie nie dają takich cudów, tylko jakieś kalekie kloniki z zezem i wodogłowiem?! Gratuluję wspaniałego łupu, a Shakirze gratuluję, że trafiła w Twoje ręce i odzyskała dawny blask! Wygląda nawet lepiej, niż z oryginale...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają świetnego dostawcę, mam nadzieję, że nie zmienią. Życzę Tobie bogatszych ciucholandów. Kto wie, może coś uleganie zmianie? W tej branży jest duża rotacja.

      Usuń
  15. Bardzo Ci gratuluję wspaniałego łupu. Shakira jest jednym z moim lalkowych marzeń. Pięknie ją odświeżyłaś. O wiele lepiej wygląda w stroju, który zapewne sama jej uszyłaś niż w tej nietwarzowej sukieneczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewusiu, tak, to strój, który uszyłam kilka lat temu dla simbowej Stefki. Teraz jedynie pożyczyłam dla celów powyżej "sesji" - jedynie te ciuchy mi do niej pasowały. Z czasem może coś udłubię nowego, tylko dla niej.

      Usuń
  16. Piękna, fajne masz ciucholandy, u nas takie perełki się nie trafiają.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super odmiana, dobrze, że na Ciebie trafiła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne znalezisko i super metamorfoza! Lali się poszczęściło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny :-) Fajnie tak lale doprowadzać do porządku ;-)

      Usuń
  19. Really pretty cool new doll, Aya! I,m sure you will have lots of fun with her!

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *