O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

czwartek, 1 listopada 2018

PoHalloweenOwo

      Jako, że nie było ostatnio sposobności (ani czasowej, ani pogodowej) na sesję w plenerze, postanowiłam pokazać Wam moją najnowszą pannę w sesji domowej. 


Pozdrawiam!
Serdeczności! 

29 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja ^^
    No i te oczy, jeju! Jakie ona ma przepiękne, hipnotyzujące ślepia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też te oczy zachwyciły. No i nowoczesna fryzura. Uwielbiam lalki z serii Fashionistas - są takie "na czasie"

      Usuń
  2. Fantastyczna stylizacja ☺🎃💝

    OdpowiedzUsuń
  3. ... hehehe... tylko skąd ja tą stylówkę znam :P
    tylko jak ona się w nią wsadziła? ;-)
    Iguś Happy Halloween! (no po... też)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciśnięta NA SIŁĘ :P Cóż Ci powiem, jak się chce, to się wciśnie. Z tyłu dopięta częściowo, a z przodu nie widać :P Do sesji może być :P Happy Po Halloween!

      Usuń
  4. Troszku ciasna ta sukienka;) Ale i tak panna wygląda ładnie i halloweenowo. Bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam, ciasna, ale wlazła! To się liczy! Dzięki Ewuś. pozdrowionka!

      Usuń
  5. Witaj Aya,
    Co za fajny kostium. Wygląda uroczo.
    Wielki uścisk
    Giac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Giac! Dziękuję. Kostium made by Mattel (Barbie Halloween). Pozdrawiam. Hugs!

      Usuń
  6. Prawdziwie gwiazdorska (i gwiaździsta) sesja :)! Panna ma świetny strój i niesamowitą fryzurkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryzura made by Mattel ;-) Także mi się podoba. Kusi mnie, żeby wybadać te jej włoski, ale boję się, ze nie będę potrafiła przywrócić oryginalnej fryzury... Także na razie jest tak jest.

      Usuń
  7. Ostra dziewczyna! Bardzo mi się podoba jej buzia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna laleczka. A sesja domowa też może być fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio preferuję sesje plenerowe, wydają mi się ciekawsze. Te domowe czasem trochę nudą zalatują. Przynajmniej moje :D , bo mam jednolite biało tło. Wypadałoby się postarać o jakąś dioramkę, ale... no cóż... czas...

      Usuń
  9. Nawet nie wiedziałam, że była taka fashionistka. Świetne ma włosy i bardzo ciekawy makijaż. Nadaje się do jakiejś punkowej sesji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To panna z najnowszego wypustu. Ostatnio na nie przypadkowo w sklepie trafiłam i musiała być moja! Planuję z nią sesję w plenerze, ale zobaczymy czy mi na to przebiegłe życie pozwoli. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  10. PRZEPIĘKNA kobitka!!!
    co to za pannica?!
    FANTASTYCZNA JEEEST ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ineczko, to panna nr 95 z najnowszej serii Fashionistas :-) Świetna, prawda? Bardzo mi się podoba! I ciałko i buźka i fryz - całość idealnie dopasowana :-)

      Usuń
  11. Dobrze, że się w nich nie zakochałam bo bym popłynęła z kasą xD Zdecydowanie wolę oglądać u Ciebie. Bardzo rockowo mi się kojarzy Twój halloween :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj z kaską popłynąć można... I tu jest ten minus :D Mnie też rockowo się kojarzy :-) Myślę o jakimś adekwatnym ciuchu dla niej i sesji w plenerze... Ale zobaczymy, jak to wyjdzie. Dzięki. :-)

      Usuń
  12. Ma fantastyczną twarz! Co za wyraziste oczyska! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna! I super kreację jej sprawiłaś 😋.

    OdpowiedzUsuń
  14. SUPER KOBITA. Mattel wreszcie popłynął z czasem i odważył się odwzorować odważny styl dziewczyn w 2. dekadzie XXI.
    Szacuneczek ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego nie mogę się powstrzymać przed kupnem właśnie takich lalek - z wyrazistym nowoczesnym LOOKiem

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *