O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

sobota, 10 listopada 2018

Jesienna aura

Odbyłam z panną lalką krótki spacer.

Oto fotorelacja



Uwielbiam jej charakterny look ;-)
Uściski dla Was!
Miłego weekendu!

42 komentarze:

  1. świetna stylówa i absolutnie
    Jej CUUUDNIE w melanżu różu
    z czernią - nie żałuj nam fot!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że nie mogłam z nią wyjść przed południem - po południu już nie było odpowiedniego słońca, które pozwoliłoby na więcej fotek. Panna i mnie bardzo się podoba. Lubię charakterne lalki ;-)

      Usuń
  2. W ponure jesienne dni jej różowe włosy i jaskrawy strój poprawiają humor, a w słońcu wyzwalają energię. W dodatku panna jest bardzo uniwersalna, pięknie prezentuje się zarówno w otoczeniu przyrody jak i betonowych bloków. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym uniwersalnym lookiem. Panna odnajdzie się w wielu sceneriach. Dlatego ją bardzo polubiłam :-)

      Usuń
  3. Pasuje jej ta bluza warto było rozebrać tę drugą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto było :-) Tę drugą muszę jakoś inaczej ubrać... Myślę nad tym, bo tamta również mi się podoba ;-)

      Usuń
  4. O matulu... Ta bluza jakby specjalnie dla niej stworzona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy zobaczyłam tę bluzkę na innej lalce i tę tutaj pannę, od razu pomyślałam: To powinno być jej!

      Usuń
  5. Doskonale wygląda w tej stylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda. Bardzo jej ta bluza pasuje. Świetna sesja. Dobrze, że pogoda Wam dopisała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowy taki dzień, wcześniej dni były bardzo pochmurne. Pomimo wielu obowiązków, musiałam wyskoczyć z domu na pół godziny i skorzystać z pogody. Nie wiadomo kiedy znowu trafi się słońce...

      Usuń
  7. Goddess w tej odsłonie faktycznie zrobiła się drapieżna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto by pomyślał prawda? Taka niepozorna buźka, a tu proszę... Pazurki!

      Usuń
  8. Świetna stylizacja! Tak, jak nie jestem fanką różu, tak w tym wydaniu jest niemalże drapieżny, idealny na listopadowe szarości. I nawet słoneczko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia, bardzo jej pasuje ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka ona cuuudna ! .... i ma taki nieobecny wyraz pięknej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to artystyczna dusza... Zapewne rozmyśla nad jakimś performansem...

      Usuń
  11. Fantastycznie wpisała się w jesienny klimat. :) Pierwsze i szóste zdjęcie ogromnie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna panna na super zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wygląda na zdjęciach, ma uroczy pyszczek. :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Idusia za odwiedziny i komentarz :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  14. Fajna sesja. Miłego weekendu!:)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że Ci się spodobały fotki. Ostatnie jesienne w tym roku... Jeszcze mi się udało trochę słonka uchwycić.

      Usuń
  15. Śliczna! A bluza idealna! Super spacerek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej głowa, wprawdzie przypomina kształtem gruszkę nashi, ale... Panna i tak jest piękna. Zwłaszcza jej oczyska, są przecudne. Takie, takie... Hipnotyzujące.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekna <3 Mnie niestety nie udalo sie jej zdobyc ...ale moze w jakiejs przyszlosci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością ją zdobędziesz. Aż poczułam dreszcze ekscytacji na myśl o tym, jak cudnie mogłabyś ją przemalować...

      Usuń
  18. ale ma fajny sweterek :D no i włosy ^^ super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysły Mattela bardzo mi się podobają, ale czasem lubię coś zamienić, zmienić - tu akurat uważam, że omawiana bluzeczka powinna od początku należeć właśnie do tej panny.

      Usuń
  19. Kolejna piękna, blogowa, lalkowa sesja na łonie natury! No fajnie, a ja zabrałam Vin Diesla i wyszła straszna sieczka a nie sesja! :) Marudny, zero współpracy, porażka! Jak tu teraz pokazać to na swoim blogu??? Hehehehe :) Twoje zdjęcia są śliczne, Lalcia też, bardzo oryginalnej urody! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba przez tę jesienną, zmienną pogodę... Jesień wpływa tak samo negatywnie na lalki, co na człowieki :P Marudni się stajemy - wszyscy :D

      Usuń
  20. Warto zajrzeć do Tesco w ten weekend. Udało mi się dzisiaj kupić tę lalkę po bardzo okazyjnej cenie za 28 zł.
    zniżka taka https://tesco.pl/akcje-konkursy/zabawki-w-supercenach/
    Nawet bez tej zniżki cena była bardzo atrakcyjna, bo 39,90 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO dziękuję za niusa! Jutro pojadę do pobliskiej galerii, może coś wyhaczę ;-) Pozdrawiam ;-)

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *