O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 14 października 2018

Kto wygra mecz?

Ona! 
Moja panna wygra mecz! 



       Przecież to jasne jak słońce. Jest wysportowana, silna, zwinna...  


Dzisiaj trenowała na włościach GKS-u Bełchatów. 
Panowie, postuluję o przyłączenie panny do drużyny...
Lepszego zawodnika nigdzie nie znajdziecie ;-) 


Cóż, że jest kobietą... 
KOPERNIK też była kobietą! 
Płeć nie ma tu znaczenia...


Panna idealnie pasuje do tego otoczenia. 
Przyznajcie sami. 



Murawa ją kocha
i jest to miłość wzajemna


Dziękuję Ewie z Porcelanowych Lal
za pomoc w stworzeniu panny.

Moja piłkarka jest bowiem hybrydą
- głowę i ubranko otrzymała od Ewy, ciałko należało do innej MtM.


Pozdrawiam Was serdecznie! 

48 komentarzy:

  1. Wspaniały pomysł na sesję, a ona sama bardzo dynamiczna i żywa. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślałam, że warto wykorzystać miejscowe obiekty do sportowej sesji - wszak panna ma tak piękne ubranko, że należało je pokazać.

      Usuń
  2. Świetne, dynamiczne foty! Może i nie jestem fanką większości współczesnych moldów, ale ten mi się podoba. Dziewczyna w dodatku ma w sobie pokłady energii i śmiało może od razu awansować na trenerkę całej drużyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również ta buzia przypadła do gustu :-) Dziękuję za wizytę.

      Usuń
  3. Fantasztikus képek! Szeretem ezt a babát.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo się cieszę, że panna Ci się podoba. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Ale pomysłowa sesja. :) Panna śliczna, tylko jak będzie wyglądała po meczu? Piłka to nie sport dla dam, tylko dla twardzieli, siniaki, brud i te sprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzialam ją na grupie, świetnie wyszła ,a sesja bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo naprawdę? To w takim razie witam na moim kawałku przestrzeni blogerowej. Dzięki serdeczne!

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia! Przyznaj się, ile razy cykałaś fotki z tym rzutem na klatę? :D Ile by nie było, to warto, bo te dwa zdjęcia podobają mi się zdecydowanie najbardziej! Pełne energii.
    Panienka ma śliczną buźkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda jest taka, że nadziałam pannę na patyk od szaszłyków, który przezornie wzięłam ze sobą (zahaczyłam spodenki od tyłu o niego). Miał mi służyć jako wsparcie, aby stała. Tymczasem wiatr postanowił zabawić się z panną i pod jego wpływem zaczęła się osuwać. W efekcie patyczek od szaszłyków zaczął włazić wyżej, aż znalazł się pod bluzką i tak podniósł jej część, że wygląda na zdjęciu jakby w ferworze piłkarskich uniesień ten fragment się poderwał. Zwykły przypadek, który wykorzystałam. Dziękuję!

      Usuń
  7. Fantastyczna z niej zawodniczka. Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedział Mattel, kogo wystawić do gry w piłkę nożną ;-)

      Usuń
  8. Ta sesja to absolutna rewelacja! Piękne, dynamiczne i super realistyczne ujęcia. Jestem pod ogromnym wrażeniem, Twoje umiejętności lalkowej fotografii zdecydowanie wygrały ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszą Twoje słowa, bo starałam się, na tyle na ile umiałam.

      Usuń
  9. Jaka radosna, dynamiczna sesja!
    I te kolory :-)
    Też ją mam. To wybitnie wdzięczna lalka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda letnia nas w tym roku rozpieszczała. Lato było długie, jesień zaczęła się także fantastycznie. Dzięki słonku kolory były soczyste. :-)

      Usuń
  10. Noo, z taką energią i umiejętnościami Twoja panna może być ratunkiem dla naszej piłki nożnej! Świetna sesja, bardzo dynamiczna i rewelacyjnie wykorzystałaś jej możliwości pozowania. Oglądać ją to sama przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z taką panną polska reprezentacja mogłabym przegrywać efektowniej :P

      Usuń
  11. Nie lubię ani tego moldu ani stylizacji, ale w takiej scenerii to naprawdę fajnie się ogląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei lubię czasową odskocznię o typowo dziewczęcych look-ów, no i oczywiście wszelkie etniczne rysy u lalek zawsze mi się podobały. Postanowiłam, że wykorzystam prezent Ewy najlepiej jak tylko potrafię i zaciągnęłam lalkę na miejski stadion, który mam tuż pod moim blokiem.

      Usuń
  12. Jak to? kto wygra mecz? Wiadomo, że tam gdzie jest Kassandra to mecz wygrany <3
    Przecudna sesja <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna hybrydka. A Ewa widzę potrafi zadowolić każdego lalkoluba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Ewa ma zdecydowanie wyostrzoną intuicję lalkoluba ;-)

      Usuń
  14. Wydaje się, że dobrze jej idzie kopanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci sekret - tylko się tak wydaje :D W rzeczywistości można usłyszeć typowo lalkowe narzekania, że wiatr za silny, że fryzura rozczochrana, że coś tam, że coś tam :P takie już te lalki są... :D

      Usuń
  15. Ale świetna sesja. Faktycznie panna pasuje do boiska jak mało która. Super zdjęcie z tą podwiana koszulką. Dosłownie jak kadr z gry. SUUUUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna sesja cudownej zawodniczki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sesja na murawie znakomita! Pewnie, że z niej żadna amatorka, tylko piłkarka pierwsza klasa! Super zdjęcia, pełne energii i radości!

    OdpowiedzUsuń
  18. Really nice photo session. She really looks as if she is kicking that ball around! This is so much fun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you April for your kind (as always) words about my photos. hugs!

      Usuń
  19. Wracam w lalkowe rejony internetu, a tu TAAAAKAAA sesja! :O Te zdjęcia, dosłownie zwaliły mnie z nóg. Są piękne i bije z nich tyle pozytywnej energii, że nie mogę przestać się w nie wpatrywać.
    Panna lalka jest niesamowita, myślę, że panowie z drużyny chętnie by ją przygarnęli ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Fajnie, że wracasz w lalkowe rewiry hobbystyczne.

      Usuń
  20. Jaka piękna sportowa dusza :D super zdjęcia wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem zachwycona!
    Twoja pannica ma już
    we mnie wierną kibickę!

    u mnie mieszka Jej siostra
    ale w rozmiarze PLUS :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo moja panna ma siostrę! No co Ty powiesz :P

      Usuń
    2. ano - ale nie chwaliła Ci się
      zbytnio, bo moja niunia nie
      trzyma tak formy jak Twoja :D

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *