O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 17 lipca 2022

Ekscytacja urlopem

      To pierwszy weekend mojego urlopu i ogromnie mnie to ekscytuje. Czekałam na ten odpoczynek cały rok. W dodatku, niespodziewanie, nastąpił tydzień wcześniej niż planowałam. Koniec ze sprawozdaniami, dokumentami, wstawaniem po 5.00 rano. Wreszcie się wyśpię. Mam zamiar odespać wszystkie trudy i uciążliwości, zregenerować siły i nacieszyć się rodziną oraz moim hobby.
      Z tej ekscytacji złapałam pana lalka, aparat i poszłam w plener. A oto efekty mojej niedzielnej zabawy. Zapraszam do oglądania. 


Koszula lalka jest autorstwa Marzenki z Dłubanin Lalkowych.
Obrazek malowałam akrylami,
pewnie kojarzycie go z wcześniejszych moich postów o miniaturkach. 


 Pogoda wreszcie się ociepliła.
Po kilku pochmurnych i zimnych dniach, ponownie wyjrzało ciepłe słonko.
Idealny dzień do focenia. 


Cieszę się kochani, że zaglądacie na tego bloga. 
Pozdrawiam Was i życzę udanego tygodnia,
pełnego uśmiechu, ciepła i słońca. 
Wasza Aya

11 komentarzy:

  1. I u Ciebie królują rudości, coś te rudzielce ostatnio są na topie!;) śliczna sesja, zresztą jak wszystkie Twoje fotki ❤️świetna fryzurę mu zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham rudzielców. Aż żałuję, że tak rzadko ten jegomość gości na moim blogu. Dziękuję serdecznie. Pozdrowionka!

      Usuń
  2. "Idealny dzień do focenia" - chyba dla Ciebie 😂 ja próbuję nie umrzeć, przytylona do wiatraka 😂. Świetnie wygląda rudzielec na Twoich fotkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj współczuję, wiem, że Ty z tych "umiarkowanych w cieple". Trzymaj się ciepło. Buziaki

      Usuń
  3. Przystojny student ASP na przechadzce po mieście wygląda rewelacyjnie, a upał się go nie ima 😁! Wypoczywaj na całego!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pan lalek dobrze się prezentuje, aż miło popatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *