O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

sobota, 24 października 2020

Jesienny spacer Cho...

    Zastanawialiśmy się niedawno jak wyglądałaby Cho Chang, lalka z serii o Harrym Potterze, przesadzona na bardziej proporcjonalne ciałko. Ponieważ nadmieniona kwestia ogromnie mnie zainteresowała, postanowiłam sprawdzić. Tym sposobem moja Cho została ucieleśniona MtM, dzięki czemu bardzo wydoroślała i chyba trzeba przyznać, że zyskała na zmianie. 

      Ponieważ wykonałam sporo zdjęć z jej udziałem, zaproszę Was dzisiaj na jesienny spacer z Cho. Miłego wirtualnego dreptania z lalką ;-) 

Trzeba przyznać, że ta buźka jest przeurocza. 

Przynajmniej w mojej opinii.

      Przyroda powoli szykuje się do zimowego snu. Drzewa nabierają kolorów. Choć nie lubię jesieni, muszę przyznać, że polska jesień ma swój urok. 

Cho chyba też polubiła jesienne pejzaże.

Jeśli ktoś przejawiał wątpliwości przed kupieniem panny, to chyba mogę je rozwiać 

- warto ją mieć.

Wybaczcie natłok zdjęciowy, 

ale to tylko obrazuje jak bardzo ta panna przypadła mi do gustu.

A Wy, co sądzicie o nowym wyglądzie Cho? 

Dajcie znać w komentarzach.

________________________________

Pozdrawiam Was serdecznie.

Miłego weekendu!

- Aya

25 komentarzy:

  1. Czary mary, hokus pokus...
    Odrobinę magicznego pyłu i panna jak malowanie :0) Piękna choć faktycznie młodziutka dziewczyna :0) w pięknych okolicznościach jesiennej przyrody :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młode dziewczę magicznie przemienione w łabędzia ;-) Przynajmniej w moich oczach :P Dziękuję. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Mnie ogromnie się podoba-dosłownie wszystko, co złożyło się na dzisiejsza sesję z panną , rzecz jasna, na czele. Ale co do jesieni się z Tobą nie zgodzę-ja jesień uwielbiam !!!! Nie dla mnie upały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei niby lubię jesienne pejzaże, z roku na rok coraz bardziej, dostrzegam w nich urok, ale nawet one nie są w stanie przekonać mnie do pokochania tej pory roku. No niestety :-(

      Usuń
  3. Bardzo urokliwa laleczka, a sesja zdjęciowa po prostu super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały jesienny spacer! Widać, że Cho czuje się dobrze z nowym ciałem. I pogoda dopisała. U mnie też było słonecznie, ale niestety musiałam siedzieć w pracy. Bardzo lubię widok kolorowych liści oświetlonych słońcem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowe liście wprowadzają element magii do przyrody. Są piękne. Przykro mi, że przy słonecznej pogodzie akurat byłaś w pracy. Uściski.

      Usuń
  5. Taka powinna być od razu :D a nie ciałko kurdupla i do tego wielki łeb i masakra gotowa :( Zresztą i Hermiona też taki potworek :( bez innego ciałka ani rusz :P
    Nie kumam dlaczego od razu nie mogą zrobić coś dobrego
    Przepiękne jesienne fotki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewka potraktowała temat krótko i zwięźle, ale nie można nie przyznać Jej racji. Też się zastanawiam nad powodem wydania takiej lalki, skoro w Twoim wydaniu to przepiękna, intrygująca panna! Zdjęcia urokliwe i nadzwyczaj kolorowe! Cudne wszystko: od modelki począwszy, na przyrodzie kończąc 😘

      Usuń
    2. Ewuś, masz rację, że te proporcje, nawet jak na nastolatków są z lekka zaburzone. Z drugiej strony miałybyśmy mniej lalkowania, gdyby nie takie psoty Mattela - dzięki nim mamy więcej lalkowej roboty :D

      Usuń
    3. Oluś, myślę, że czasem za dużo byśmy chciały, a to ... tylko lalki, zabawki. :-)

      Usuń
  6. Cho bardzo zyskała na przesiadce na większe ciałko, wygląda fantastycznie! Jesienny spacer bardzo jej posłużył, mogła zapozować w plenerze, powygrzewać się na słoneczku i włożyć coś wygodniejszego od balowej kreacji.
    Lubię jesień, ale właśnie taką, słoneczną i kolorową. Przeraża mnie wizja ciemnej, zimnej i mokrej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolorowa jesień osładza bardzo perspektywę tej mokrej, ciemnej i zimnej - oby nadeszła jak najpóźniej i trwała bardzo krótko. Uściski.

      Usuń
  7. Rozklejałam się nad doskonałością tej bluzy już na Insta, ale powtórzę że jest urocza. P.S.Zapraszam do mojej zabawy na Halloween na Instagramie. Więcej info na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Fantastyczna przemiana! Cho wyglada świetnie na bardziej proporcjonalnym ciałku, w codziennych ciuchach i pięknych okolicznościach przyrody. Genialny spacer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham focić w plenerze, szczególnie, kiedy jest słońce... Oby więcej było takich jesiennych możliwości. Dziękuję serdecznie za opinię w kwestii wpisu. Uściski.

      Usuń
  9. ZAKOCHAŁAM się bezapelacyjnie!!!
    no to już wiem, na co sobie będę
    polować, jak tylko znajdę pracę :)

    fotografii nigdy dość - zwłaszcza
    tak ładnych i nostalgicznych ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, trzymam kciuki za znalezienie pracy... Nie wiedziałam :-( Bardzo mi przykro. A w laluszy łatwo się zakochać.

      Usuń
  10. Ale ładna, śliczniutka lala, cała sesja jest taka jesienna i pogodna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za wizytę na blogu i miłą opinię :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  11. Nie wpadłabym na to, że to Cho, prawdę mówiąc. Dobrze się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś się zmieniła, prawda? Nawet odnoszę wrażenie, że zmiana ciałka wpłynęła na odbiór twarzy... Ach te lalki! Psotnice!

      Usuń
  12. Lubię każdą, no może prawie każdą, Barbie, która nie wygląda jak sama Barbie :)
    Sesja jest taka romantyczno-nostalgiczna.

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *