O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

środa, 28 października 2020

"Just don't give up trying to do what you really want to do"

         Nie poddawaj się, próbując robić to, co naprawdę chcesz - mówiła Ella Fitzgerald, pierwsza ciemnoskóra dama piosenki, amerykańska wokalistka jazzowa.

           Dzisiaj przedstawię Wam moją nową lalkę, inspirowaną właśnie tą postacią. Bez ukrytych podtekstów, bez polityki, bez odnoszenia się do obecnych nastrojów w Polsce. Po prostu sympatyczna lalka z fajnym, uniwersalnym przesłaniem.

         Od dawna podobały mi się lalki z mattelowskiej serii Inspiring Women i kilka z nich znajduje się na mojej priorytetowej liście życzeń lalkowych. 

        Przyznam, że Ella to śliczna laleczka i ciekawa postać, ale jako lalka tkwiła raczej na dalszym miejscu mego chciejstwa lalkowego i ostatecznie nie miałam aż takiego ciśnienia, aby ją mieć. No, ale traf chciał, że pojawiła się w zasięgu mojego wzroku w ofercie sprzedażowej, no i... przepadłam.

         Lalka ma śliczne, ruchome ciałko, ciekawą buzię, śliczne stópki i dłonie, ładne ubranko i buciki.


Podoba mi się i już. 
Przyjemnie tak czasem zrobić sobie lalkowy prezent. Czyż nie? 
 
Pozdrawiam Was serdecznie.


22 komentarze:

  1. Ella jest wspaniała, a do tego artykułowana. Taki prezent dobrze sobie zrobić. :) Mnie się marzy Diana Ross, którą zaraz przesadziłabym na MtM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei ostatnio zachorowałam na kolejną lalę z tej serii... Widziałam na amerykańskiej grupie na FB - Maya Angelou. Przepadłam! Muszę ją gdzieś złapać! Koniecznie!

      Usuń
  2. ZACHWYCAJĄCA ŚLICZNOTKA!!!

    szczerze gratuluję i oczywiście
    zazdroszczę jak stąd do księżyca ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest wspaniała. To bardzo fajna seria tylko droga i mało dostępna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety droga, fakt. Ja kupiłam z drugiej ręki, ale tak czy siak - drogo.

      Usuń
  4. Jejku, no jest po prostu śliczna! Nie dość, że moldzik naturalny, to jeszcze pulchne, artykułowane ciałko!
    Tak, teraz jest mnóstwo bardzo oryginalnych lalek, znowu czuję się jak na przełomie wieków, gdy chciało się mieć prawie każdą... Fakt, zdarza się sporo bubli i ta dyskusyjna sztywność Faszek, ale i tak jest z czego wybierać. Niestety, nie ma skąd brać kasy na te chciejstwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie, wszystko ładnie, pięknie, tylko ta kasa... Skąd brać?!

      Usuń
  5. Pewnie, ja uwielbiam robić sobie prezenty, Twój jest wyjątkowo uroczy :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak prezent od siebie dla siebie :D Pozdrowionka!

      Usuń
  6. Bardzo urodziwa panna. I twarzyczka ciekawa, i ciało artykułowane, i sukienka w pięknym kolorze i fasonie...same plusy! Takie prezenty to ja rozumiem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ella jest piękna, gratuluję takiego wspaniałego nabytku! Ogromnie podoba mi się zarówno jej kreacja, jak i twarz. Na pewno korciłoby mnie, by rozpuścić jej włosy, ale fryzurę ma bardzo stylową i byłoby szkoda. Znakomita zdobycz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie korci, ale również podoba mi się w oryginale i wiem, że nie będę potrafiła odtworzyć na nowo. Na razie więc zostanie tak jak jest... Może jedynie kiedyś wykorzystam jej ... ciałko do jakiejś sesji ;-)

      Usuń
  8. Widziałam ją na zdjęciach i szalenie mi się spodobała:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam dopracowane lalki a ta jest tego przykładem! Pewnie, że fajnie sobie zrobić prezent i poprawić humor a jeśli tym prezentem jest tak piękna i ciekawa kobieta-lalka, tym i radość jest większa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna. Też mi się od dawna podoba, jako niezwykle oryginalna i urokliwa dama. Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *