O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

sobota, 31 października 2020

Halloween Party 2020

 Besudolls zaprosiła mnie 

do wzięcia udziału w wydarzeniu halloweenowym 

na Instagramie. 

Przyjęłam wyzwanie.  ;-) 









Pozdrawiam Was Kochani!

31 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ewuś, czekam na to aż ogarniesz bloga w nowej wersji i dodasz nowy post. Tęsknię.

      Usuń
    2. Iguś najprawdopodobniej nie będę już blogować, smutno mi z tego powodu i żalu tylu lat :(
      Za to to Was będę zaglądać i podziwiać i zachwycać się <3
      Też tęsknię <3

      Usuń
    3. Ewuniu, musi być jakieś wyjście z tej sytuacji :-( Nie wyobrażam sobie Blogosfery bez Ciebie! Może jakoś mogłabym pomóc. Może spróbuj zrobić zrzut ekranu w miejscu, w którym Ci nie działa toto i razem pomyślimy co z tym fantem zrobić. Może to kwestia przeglądarki? Bo u mnie na Chromie się nie otwiera (a mam jeszcze Windows XP, więc to starsza wersja Chromu - nowa już się nie instaluje), a na Firefoxie już tak. Więc, kiedy chcę wstawić posta, to muszę przełączyć przeglądarkę na Firefox. Spróbuj! Proszę.

      Usuń
  2. Ale fajne zdjęcia. Przyszły mi na myśl pocztówki z okazji Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I pięknie wyszło, Iguś. Fantastycznie ubrałaś pannę i scenografię świetną zrobiłaś. Efekt jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Jest mi ogromnie miło 😊😊😊

      Usuń
  4. Jako modelkę wybrałaś śliczną i sympatyczną dziewczynę. (Mam na nią oko już od jakiegoś czasu, ale nie spotkałam jeszcze równo pomalowanej) Ma też cudną fryzurkę i ładny płaszczyk/kurteczkę, idealnie wpisującą się w klimat Halloween.
    Serdeczności, Ayu 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olusia. Płaszczyk pożyczony od Harrego Pottera. 😁😉😉 Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Słodki przerywnik od koszmaru, który dzieje się wokół nas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obchodzę Halloween na prywatnym gruncie, bo jakoś to do mnie nie przemawia, ale lalkowo fajnie się pobawić podczas focenia. Co to kwestii aktualnej..., cóż czegóż się można spodziewać w roku 2020? 😂🥴

      Usuń
  6. Mold, który sama nazywam Dżoaną wyjątkowo fajnie sprawdza się w Halloweenowej sesji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda. Jakoś tak ten mold jest specyficzny... :D

      Usuń
  7. Śliczna, wdzięczna buzia :0)
    Bardzo ładne zdjęcia :0)
    Pozdrawiam cieplutko :0)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda słodko-upiornie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna z tymi doleczkami w policzkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ ona ma ciekawą urodę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się zarówno modelka (świetna fryzurka) jak i taka pogodniejsza wersja Halloween :). Ciuszki idealnie wpasowały się w klimat!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem, co to za lalka, ale wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna i taka modna 👍☺️

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem jak to zrobiłaś, ale na trzech pierwszych zdjęciach ta lalka ma unikalny (ludzki, normalny, rzeczywisty naturalny) nosek !!!
    Znów to powiem - Twoje Barbie dostają ludzkie dusze :)

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *