O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

wtorek, 10 listopada 2020

Miła niespodzianka

    Spotkała mnie dzisiaj bardzo miła niespodzianka. Otrzymałam wspaniałą przesyłkę od Marzenki z Dłubanin Lalkowych! W paczuszce była urocza sukienusia i przepięknie wymodelowane majcioszki - wszystko misternie wykonane na szydełku. Oniemiałam, kiedy tylko zobaczyłam dołączone do ubranka buciki! 

       Brak mi słów, żeby opisać mój zachwyt nad precyzją wykonania, fasonem, estetyką. To nie tylko dar serca i życzliwej duszy, ale wspaniałe rękodzieło, które cenię podwójnie. Nie wiem jak można udłubać taką maleńką ciuszkową doskonałość, no ale Dłubaniny Lalkowe słyną z tego przecież. No i te butki... Sama bym w takich chodziła, tylko rozmiar nie ten...

      Pozwólcie, że jedna z moich panien zaprezentuje na sobie modę wprost z Dłubanin Lalkowych. Patrzcie i podziwiajcie! 


Nadal jestem podekscytowana i oglądam prezenty z każdej strony. 

Jak tu teraz zasnąć w tej ekscytacji?! 

***

 

Marzenko, bardzo Ci jeszcze raz serdecznie dziękuję

- jesteś niesamowitą, ogromnie uzdolnioną i życzliwą Koleżanką! 

 

Buziaki!

    

22 komentarze:

  1. Piękne prezenty dostałaś od Marzenki :0) a te buciki? Cudo!
    Hmm, ja mam chyba jakąś słabość do butów ;0)))
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także mam słabosć do butów - choć w sumie wyłącznie lalkowych ^_^ Pozdrowionka!

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę, że moje dłubaniny spełniły Twe oczekiwania i zestaw Ci się podoba. To była czysta przyjemność wykonać dla Ciebie te ciuszki i butki, choć zajęło mi to trochę czasu. Mam nadzieję, że i Twoim pannom przypadły do gustu. Jeszcze raz życzę dobrej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaję sobie sprawę, że takie cuda nie powstają w minutę - dlatego szczególnie takie gesty są dla mnie ważne. Dziękuję raz jeszcze. Moje lalki biją się o te prezenty! Idę je rodzielić! :D

      Usuń
  3. Wspaniały prezent, a Marzenka robi wszystko perfekcyjnie.
    Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfekcyjnie i ogromnie pomysłowo! Bardzo utalentowana dziewczyna! Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. To już na fejsbuku podziwiałam. A prezentowany mold Neysa to chyba najfajniejszy z tych nowych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też od dawna podziwiam talent Marzenki. Te buty są niesamowite, a ciuszki ślicznie wydziergane. Panna plus size na pewno ucieszyła się, że mogła założyć takie cudeńka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, u mnie się laluchony biją o tę kiecusię i majcioszki! Normalnie rejwach taki, że półka podskakuje ;-) Okrąglinka długo tak nie pochodzi, będzie się musiała dzielić ;-)

      Usuń
  6. Buty rządzą! wdzianko śliczne! Marzenka mistrz of druty i szydełko! <3 ;-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Idusiu. Mam już kilka rzeczy wykonanych przez Marzenkę i wszystkie dopracowane w każdym calu. Cudeńka.

      Usuń
  7. Piękny prezent. Znać rękę Marzenki. Butki są wprost rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne ciuszki (i butki), niesamowicie misterne! Ogromnie podoba mi się też ich optymistyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki sympatyczny ten kolor, prawda? I mnie się podoba :-)

      Usuń
  9. Cuda, cuda! Wcale się nie dziwię Twojej radości. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdraszczam jak najbardziej -
    te butki to marzenie niejednej
    laluchny...
    Neysa w tej kolorystyce do schrupania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Butki to marzenie chyba nie tylko lalkowe - większość kobiet kocha buty :P

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *