O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

środa, 25 listopada 2020

Energetyczny przekaz...

      "Zainspirowałaś mnie, wiesz?"

      "Jakie to sympatyczne!"

      Takie słowa usłyszałam dzisiaj od koleżanki z pracy, kiedy podczas zajęć z dziećmi wyświetliłam jeden z moich blogowych wpisów o misiu znalezionym na drzewie i tym samym przyznałam się kolejnej osobie do pisania tego bloga ;-) 

       Jakże kilka słów może podbudować i wzmocnić emocjonalne skrzydełka! Poczułam ciepło w sercu i wzrost skrzydełek - dziękuję M.

       Zdarza się też i tak, że miniaturzyści, entuzjaści i kolekcjonerzy lalek słyszą "wydoroślej wreszcie", "to infantylne", "głupota", "strata pieniędzy"...

___________________

 Niby tylko kilka słów, a potrafią wzmocnić, lub osłabić.

Dzięki nim ludzie albo fruną ku gwiazdom, 

albo chowają się w skorupę obaw.

Kwestia natężenia danej tendencji w słyszanych wypowiedziach. 

___________________

           Odkąd w dorosłym życiu skierowałam swoje zainteresowania na miniaturowy świat i lalki, doświadczyłam jedynie incydentalnych sytuacji, gdy ktoś z dalszych znajomych, czy obcych, poznając moje hobby, dał werbalny wyraz swojej zamkniętej na inność postawy. Pozostali, albo podzielają to hobby, bo są po prostu częścią naszego środowiska, albo mają inne ciekawe zainteresowania, przez co rozumieją, że każdy ma prawo mieć swoje. Są też tacy, którzy zwyczajnie są ciekawi - pytają, bo jest to dla nich nowość i są otwarci na coś, czego nie znali.

           Takie, w dużej mierze pozytywne doświadczenie, buduje przez lata ogrom bardzo przyjemnej energii, a ona sprawia, że się rozwijamy, że mamy swój sposób na zapracowaną codzienność, że nasz świat staje się z każdym rokiem bogatszy.

        Natomiast tym, którzy nie mają tego komfortu, bo i tak się zdarza niestety, chciałabym przekazać choć część tej energii i pozytywizmu. Nie dajcie się Kochani! Szukajcie nowych ludzi, odchodźcie od tych, którzy chcą kroić Wasz świat swoimi nożyczkami o standardowych ząbkach. To Wasze życie i Wasza energia - nie dajcie sobie jej zabrać. Życzę Wam wielu nowych znajomych - otwartych, serdecznych, empatycznych, którzy przekazują wyłącznie ciepłe iskierki i wzmacniają. 

___________________

I żeby ugruntować przekaz energetyczny, 

przesyłam Wam słoneczne, jesienne fotki z dzisiejszego spaceru.


 
 Było bardzo zimno, choć nie widać tego na zdjęciach.
 

A na koniec jeszcze ściskam Was wszystkich, 

a szczególnie tych, którzy poczuli się lepiej.

Przekażcie energię dalej - w ten sposób żarówka życzliwości 

będzie nieustannie świecić. 

___________________

 I jeszcze misiowa iskierka życzliwości, 

bo dzisiaj Światowy Dzień Pluszowego Misia.


 Uściski! 

_______________

Wszystkiego misiowego!

Wszystkiego życzliwego!


20 komentarzy:

  1. To ja też powtórzę :D
    Wszystkiego misiowego!
    Wszystkiego życzliwego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się kiedyś recepcjonistce z pracy przyznałam i przyniosłam lalkę , która ją przypominała-fajna sytuacja :) Drugiej koleżance z pracy też się przyznałam i dałam linka na bloga.
    Fajny wpis. Porównanie do cięcia nożyczkami mnie urzekło :) I ładne zdjęcia !!! Dream every day !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miło mieć w swoim otoczeniu życzliwych ludzi. Uściski.

      Usuń
  3. Pięknie to napisałaś. :) Świat będzie piękniejszy, gdy wszyscy uśmiechniemy się tak dp każdego. Moc serdeczności ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świat byłby piękniejszy, gdyby każdy obdarzał wszystkich takim szerokim uśmiechem. Moc serdeczności :)♥ :) ♥ :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie łapiecie promyki słońca.:) Życzę tylko dobrej energii dookoła.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście ja doświadczam tylko pozytywnych reakcji...Wszystkim tego życzę!
    Przepiękna, słoneczna sesja i śliczna panna.
    Wszystkiego Misiowego, Iguś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, słowa, czyny mogą podbudować albo zranić. Pamiętam jak z koleżanką wybrałyśmy się na lalkowe spotkanie i paru chłopaków z gimnazjum wytykało nas palcami i śmiało się. Próbowałyśmy na to nie zwracać uwagi, ale mnie utkwiło to w pamięci. Na szczęście więcej było pozytywnych reakcji.
    Twoja pannica świetnie pozuje w jesiennym słońcu i znalazła sobie uroczego misia do towarzystwa. :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarzają sie przykre incydenty, czytałam o nich na blogach, na Facebooku. U mnie były jedynie pojedyncze sytuacje, które mogę zaliczyć do łagodnych form negacji, kiedy ktoś na przykład powiedział, że "to trochę infantylne" , czy "warto wreszcie wydorośleć". Tak czy inaczej nie jest to przyjemne. Ściskam mocno. Dziękuję. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia! :)

    Zauważyłam jeszcze jedną rzecz. Wszystko zależy, jak opowiadamy o naszym hobby. Jeśli ktoś się kryje, nie chce się przyznać itd - sam niejako nakręca podejście innych, że to coś "nienormalnego". Gdy zaś opowiada się z entuzjazmem, pasją, opowie się jakieś ciekawe anegdoty - ludzie łapią tą pozytywną energię i wtedy o wiele rzadziej zdarzają się jakieś nieprzyjemne komentarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz rację, że i nasze nastawienie, nasza radość, która emanuje wpływają na obserwatorów i często się im to udziela. Buziaki!

      Usuń
  9. Choć tło jesiennego spaceru bardzo energetyczne, a ubrana w pastele Barbie wyróżnia się na zasadzie kontrastu, to zdjęcia z miśkiem skradły moją uwagę. Teraz już rozumiem ten uśmiech od ucha do ucha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo pluszowe misie to kochane stworzonka, które dają nie tylko ciepło, ale też malują uśmiech na twarzach dorosłych i dzieci. :-)

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *