O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

sobota, 29 lutego 2020

Ubranko od Marzenki

    Pragnę obwieścić, że poszczęściło mi się w losowaniu na blogu Dłubaniny Lalkowe, które zorganizowała nasza Marzenka. :-) Nieoczekiwanie wygrałam piękne ubranko dla lalkowego pana, które własnoręcznie uszyła Autorka wspomnianego bloga. Na strój składa się idealnie skrojona i uszyta koszula oraz superaśne dżinsy, kojarzące mi się trochę ze stylem dzieci kwiatów. Ciuszek błyskawicznie do mnie dotarł i budzi zachwyt wśród wszystkich plastikowych panów mojego Świata Lalek (zresztą panie również patrzą tęsknym wzrokiem na nowy element garderoby). Pozwólcie, że zaprezentuje go dzisiaj Chłoptaś Fashionistek - jakoś tak bardzo mi ta koszulka i spodnie do niego pasowały :-) 


*Przy okazji pokazuję też pasek, który kupiłam w sklepie typu "Wszystko za 1,50zł" - kolejny element do zakładki Coś do lalkowania za mniej niż 5zł

Pozdrawiam Was! 
Dziękuję Marzenko, jestem zachwycona! 

31 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej, a facet wygląda w nowym odzieniu bardzo gustownie. I pasek mu pasuje, no proszę, tanie znalezisko, a ile radochy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan lalek od razu inaczej się prezentuje. A pasek - takie nic, a także cieszy. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wspaniała wygrana, gratuluję. Idealnie pasuje długowłosemu ten strój. Super łup, czy to pasek do zegarka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ten pasek to nie wiem co to. Być może do zegarka. W tym sklepie leżały sobie luzem takie cienkie paseczki, do wyboru. Wzięłam dwa - ten i jeszcze różowy, ale chyba dokupuję kilka innych kolorów, bo myślę, że nieźle na lalkach wyglądają.

      Usuń
  3. Ubranko idealnie mu pasuje! No a ten paseczek i mnie osobiście ogromnie zainteresował :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubranko cudowne. A pasek, ciekawe i tanie znalezisko.

      Usuń
  4. Gratulacje, pan Długowłosy świetnie się prezentuje w nowych ciuszkach, a pasek wygląda rewelacyjnie! Teraz Fashionistek ma murowane powodzenie u płci pięknej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Kawaler prezentuje się o niebo lepiej, niż w oryginalnym ubranku

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie prezentuje się w takiej stylizacji.
    Urocza niespodzianka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sympatyczna niespodzianka, to prawda. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Gratuluję jeszcze raz. Cieszę się, że ubranko szybko dotarło i podoba się Twoim pannom.
    Pan Fashionistas wygląda świetnie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję Tobie i Młodzieńcowi -
    teraz wiadomo, iż to Men, nie
    fircyk w zalotach, chociaż...

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj nie fircyk, on jest poważnym chłoptasiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Poważny będzie, jak zwiąże włosy ten kawaler... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej :) Ech kusisz mnie tym Kenem, kusisz - tym bardziej, że akurat jest dostępny w moim lokalnym sklepie zabawkowym. Tylko łapska wyciągnąć po niego! Jak widać jest mu ładnie w różnych stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealne wdzianko dla tego Pana

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *