O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

poniedziałek, 9 marca 2020

Witaj Imani

     Po kilku latach westchnień do internetowych zdjęć, wreszcie udało mi się przygarnąć tytułową panienkę. Ot, taki prezent na Dzień Kobiet ode mnie dla mnie. Ogromnie mi się podoba - zarówno sama lalka, jak też jej stylizacja. 


Czyż nie jest cudowna?

24 komentarze:

  1. Współczesna afrykańska dziewczyna. Świetna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Sówko, byłam nią zachwycona, kiedy oglądałam internetowe zdjęcia, ale na żywo jest jeszcze piękniejsza. Jestem nią zauroczona!

      Usuń
  2. jest, jest, wiadomo ♥
    gratuluję CUDNEJ imani!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zdobycia prześlicznej Imani!
    Nie tylko sama jest wspaniała, ale i strój ma cudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, sama lalka jest bardzo ciekawa, bardzo solidnie wykonana, a jeszcze strój dopełnia całości.

      Usuń
  4. What an unusual doll. Congratulations on acquiring her!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jest cudowna! Już kilka razy widziałam tę piękną lalkę i mnie podoba się w niej absolutnie wszystko - wielkie oczy, makijaż, włosy, strój, biżuteria. Imani jest niesamowicie dopracowana, gratuluję jej zdobycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to ciałko jest bardzo solidnie i precyzyjnie wykonane (stara szkoła), każdy element dopracowany - uwielbiam takie lalki. Zawsze podziwiam :-)

      Usuń
  6. Wcześniejsze lalki są takie dopracowane i pięknie wykonane! Imani jest naprawdę tego przykładem! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz absolutną rację - lalki dawnych lat to solidne, dopracowane, świetne zabawki, które przetrwały wiele zawrotów życiowych i nadal trwają, błyszczą, zachwycają. Co będzie ze współczesnymi za 30 lat...?

      Usuń
  7. Gratuluję zdobycia tej egzotycznej ślicznotki! Jest naprawdę piękna, ogromnie podobają mi się jej włosy i makijaż, że o ciuszkach już nie wspomnę. Co ja zresztą mówię, cała jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję. Piękna lalka. Jej makijaż przypomina mi trochę Sindy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Ewuś, bo to jest Sindy, tylko ciemnoskóra :-)

      Usuń
  9. Serdecznie gratuluję! Obserwowałam ją na OLX, gdzieś w głębi mnie korciła, bo i ciuszek oryginalny i koraliki na dredach. Ale ostatecznie moją, w mej stylizacji też bardzo kocham i stwierdziłam, że co za dużo, to nie zdrowo.
    A tu proszę. Taki dobry domek dostała :-) Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kidusia. Te laleczki mają jakiś taki czar w sobie :-) Są świetne :-)

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *