O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

środa, 6 stycznia 2016

Zmiany, zmiany...

      Każdy kolejny rok wprowadza w życie jakieś charakterystyczne zmiany. Świat Lalek niczym się nie różni od ludzkiego pod tym względem. Zatem, wraz z nadejściem roku 2016, postanowiłam wreszcie zmobilizować się do uszycia nowych pokrowców na leżaki/ foteliki, które kilka tygodni temu kupiłam w sklepie "Wszystko po 1,50zł" (patrz pierwsze zdjęcie poniżej oraz <KLIK>).

      Szczęśliwym trafem, kiedyś zaopatrzyłam się w ścinki skóropodobne i teraz miałam okazję zrobić z nich użytek. Myślę, że to nie koniec zabawy z tymi fotelikami, bo w schowku mam jeszcze sporo innych materiałów. Teraz wykorzystałam wykrój z oryginalnych plastikowych nakryć, dodając jedynie przeszycia, ale myślę, że spróbuję bardziej zmodyfikować wygląd siedzisk, oczywiście z uwzględnieniem podstawowych parametrów, tak, aby mieściły się na ożebrowanie. Zobaczymy, co mi z tego wyjdzie.


PS: Wybaczcie jakość zdjęć. 
Mój sprzęt niestety nie jest wybitnie wysokiej jakości, 
co utrudnia robienie fotek

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję :)) Myślę, że nie są już teraz takie zimne plastikowe, ale swojskie - domowe :)) Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  2. siedziska są rewelacyjne - brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję :)) Muszę teraz pomyśleć o jakichś innych, które przypadłyby do gustu lalkom w wieku dziecięcym :P :D :P, albo coś w jeszcze inny deseń :) Zobaczymy, żeby tylko mieć czas, to może coś się wymyśli :)

      Usuń
    2. te są klasycznie ekstrawaganckie :)
      ale może jakieś z krótkim włosiem -
      coś z dzikiej natury ;D

      Usuń
    3. Jeśli znajdzie się odpowiedni materiał, mogą być i kudłate. Dlaczego nie ? Kto bogatym lalkom zabroni żyć w luksusie?

      Usuń
  3. I całkiem inne mebelki :)
    EXTRA !!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne sa!!! Teraz powstaly prawdziwe foteliki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawie że "le corbusiery" pannom wyprodukowałaś, takie dizajnerskie meble ho ho , powodzi się dziewczynom :)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny efekt! Pomysł przedni a dziewczyny na takich fotelikach muszą czuć się doskonale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyny to się tak rozgadały na jakieś swoje lalkowe tematy, że - przypuszczam - nawet nie zauważyły na czym siedzą :P

      Usuń
  7. Great seats! And the ladies look awesome on them with their guitar :-)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita metamorfoza. Podrasowałaś te foteliki po mistrzowsku. Wyglądają teraz bardzo solidnie i elegancko. Też takie chcę!:))
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *