O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

czwartek, 18 lipca 2024

Żółwik...

     Dzisiaj przychodzę do Was z żółwikiem. Kupiłam go jakis czas temu w chińskim sklepie i przemalowałam tak, żeby wyglądał bardziej naturalnie. Oczywiście musiałam go zabrać ze sobą na wyjazd. Sesja z żółwiem i lalką - ciekawe wyzwanie fotograficzne, którego chciałam spróbować. Co prawda trochę inaczej planowałam to zrobić, ale wyszło jak wyszło. 

       Przyznam jednak, że woda to żywioł i choć na zdjęciach tego nie widać, poruszające się fale nie ułatwiały zadania - albo żółwik odpływał, albo lalka robiła fikołka (mimo, że ją umocowałam do podłoża patyczkiem). W każdym razie focenie przy wodzie jest dość trudne, przynajmniej dla mnie.

    A Wy? Lubicie fotografować w/przy wodzie? Jakie są Wasze odczucia w nadmienionej kwestii? Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i zapraszam do oglądania fotek.


 Miłego dnia! Dziękuję za wizytę.
Wasza Aya

______________
-> lalka: Barbie Fashionistas nr 145
-> strój kąpielowy: @aliexpress
-> figurka żółwia: kupiona w przypadkowym chińskim sklepie, trochę przemalowana przeze mnie
______________
#dollphotography #toyphotography #instadoll #dollstagram #doll #turtle #żółw #lalka #morzeczerwone #redsea #beach #swimsuit #dollphotographer

7 komentarzy:

  1. Bardzo realistycznie wygląda żółw, brawo Ty. Sesje plenerowe nie są dla mnie, ale lubię podziwiać talent innych osób. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żółwik wygląda jak żywy!
    Robiłam wielokrotnie zdjęcia przy wodzie, zdarzyło się nawet że fociłam lalki pod wodospadem i muszę przyznać że jest to dosyć trudem 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, bardzo naturalna sesja! Nigdy bym nie zgadła, że modele nie chcieli współpracować 😉. Zdjęcia nad wodą robię głównie z ręki, zbyt się boję, że mi lalka odpłynie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółw wygląda bardzo realistycznie:) Świetna sesja:) Ja nie robię zdjęć w plenerze. Jedynym moim doświadczeniem połączenia zdjęć i wody było gdy na mój biały brystol, który jest tłem, wylała się woda z doniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko raz miałam okazję fotografować nad morzem w wodzie i faktycznie walka z falami i odpływaniem lalki to wyzwanie. Żółwik świetny! Najpierw myślałam, że udało Wam się spotkać nad wodą prawdziwego żółwia i cyknąć fotki, tak realistycznie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna sesja! Kocham żółwiki!❤️

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *