O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

poniedziałek, 5 sierpnia 2024

No to hop!

 Wyjdź ze swojej strefy komfortu. Możesz się rozwijać tylko wtedy, gdy jesteś gotowy czuć się niezręcznie i niekomfortowo, gdy próbujesz czegoś nowego”.

 

    Staram się próbować nowych rzeczy, zarówno w życiu osobistym, jak również dla rozwoju własnego hobby. Ostatnio moją pasją stało się "uruchamianie" lalek na fotkach - bardzo dobrze sie przy tym bawię. 

A co u Was słychać?


Pozdrawiam Was serdecznie, kochani
i dziękuję za wizyty na blogu.
 
- Wasza Aya

 

8 komentarzy:

  1. Niesamowite zdjęcia, pogratulować talentu. Moje lalki powoli szukają nowych domów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Te zdjęcia to mistrzostwo! ❤️
    Co u mnie? Właśnie szykuje się do trzeciej przeprowadzki w tym roku, więc średnio mam czas na lalki 😞

    OdpowiedzUsuń
  3. No to już jest wyższa szkoła w fotografii. Pięknie uchwyciłaś ruch.
    Ja właśnie kończę dziergać kocyk dla maluszka.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje "ruchome" zdjęcia, Twoje lalki po prostu żyją, uprawiają sport i pozują wprost genialnie! To dla mnie absolutnie wyższa szkoła jazdy :).
    Właśnie kończy mi się urlop i posmarkuję sobie smutno na myśl o poniedziałku. Niby wakacje jeszcze trwają, lato ani myśli się kończyć, a mnie się już tak melancholijnie zrobiło...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uruchamianie lalek wychodzi Ci super! Ogromnie podziwiam Twoje dynamiczne sesje zdjęciowe, naturalnie ustawione pozy i piękne plenerowe kadry. Jeśli miałabyś chęć podzielić się kilkoma wskazówkami zza kulis, jak ustawić lalki w taki sposób, to chętnie poczytam/pooglądam fotorelację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie wiem, czy to jeszcze jest fotografia, czy już czary! 😍 Zawsze podziwiałam Twoje zdjęcia, ale te są po prostu aż nierealne! Jesteś niesamowicie zdolna!❤️❤️❤️
    A ja załapałam fazę na blajtki i na razie Barbie dla mnie przestały istnieć🙈 Poza tym jestem w przełomowym momencie, bo mam związane z pracą zawirowania... I nie wiem jeszcze, jak to będzie...
    Buziaki!😘

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *