O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

czwartek, 8 czerwca 2023

Przygotowana do podróży.

      Moja panna poczuła powiew zbliżających się wakacji, dlatego powstała adekwatna sesja. Wykorzystałam do niej walizkę, którą zrobiłam rok temu, właśnie pod kątem fotek wakacyjno - wyjazdowych. Kocham papier i drewienka - z nich można zrobić chyba wszystko co lalkowa dusza zapragnie, tak było w przypadku tej walizki i wielu innych gadżetów, które robię ostatnio dość namiętnie, choć nie wszystko jeszcze zdążyłam pokazać na blogu. Mam nadzieję to zmienić wraz z nadchodzącymi postami.

Tymczasem zapraszam do oglądania fot
i wirtualnego, słonecznego spaceru z panną. 




Liczę na to, że fotki Wam się podobały
i miło spędziliście czas, podczas wędrówki z panną lalką. 

Pozdrawiam Was serdecznie!
Uściski!
Wasza Aya.





8 komentarzy:

  1. Panna w każdym calu gotowa do podróży - elegancka walizka, wygodne ciuszki i tęsknota za przygodą, widoczna w oczkach! Nic, tylko ruszać przed siebie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mam nadzieję, że panna i mnie gdzieś zabierze. Chciałabym bardzo, ale nie wiem czy zmieszczę się do tej walizki... Heh...

      Usuń
  2. Wspaniała sesja i wszystkie dodatki :) Wakacje nadchodzą!! Panna taka zamyślona... Już planuje te trasy, szlaki, co zabrać... Czy ma wszystkie kosmetyki i płetwy, maskę i butle do nurkowania... I nie wie jak Ci powiedzieć, że chyba jedna walizka to "sorry baby, ale to za mało!" :))) Hihi pozdrawiam słonecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, trudno zapakować lalkowe gadżety do jednej walizki. Z każdym rokiem coraz trudniej heh. Dziękuję serdecznie. Buziaki.

      Usuń
  3. Cudowne zdjęcia, czuć zew przygody! Widać, że panna nie może się już doczekać wyjazdu ... ciekawe, gdzie ją poniesie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Nie mam pojęcia co ona tam planuje i gdzie ją poniesie. Sama jestem ciekawa... Całuski.

      Usuń
    2. Pozostaje mieć nadzieję, że chociaż zabierze Cię że sobą 😉

      Usuń
    3. O! I to mi się podoba! Tego pragnę ;-)

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *