O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

czwartek, 17 listopada 2022

O zachodzie słońca.

      Nie wiem czy istnieje na świecie osoba, która nie zachwycałaby się zachodami słońca. Zmieniający się kolor nieba, gra świateł, to wszystko tworzy przepiękne obrazy, które lubimy oglądać. 

        Z lalkami chyba jest tak samo, one także lubią magiczne promyki zachodzącego słońca. No i chyba "lubią" focić się w takim ciepłym świetle. Dzisiaj pokażę Wam ostatnią partię zdjęć lalkowych z Turcji, wykonaną właśnie w promieniach zachodzącego słońca. Zapraszam do oglądania. 


      Prezentowaną dzisiaj pannę kupiłam jakiś czas temu. Laluszka jest przesadzona na ciałko MtM.W oryginale była sztywną Fashionistką Nr 185. Na zdjęciach promocyjnych bardzo mi się podobała, jednak "na żywo" w sklepie dostrzegłam błyszczący makijaż oka i to spowodowało, że się wahałam. Przekonałam się już wielokrotnie, że błysk malunku lalkowej buzi bardzo utrudnia focenie pod światło. W końcu jednak postanowiłam kupić, bo uroda panny nie dawała mi w nocy spać. ;-) Sami rozumiecie -  rozterki lalkowego fotografa amatora. 

     Faktycznie, focenie mocno utrudnione, bo i jej piegi pobłyskują, ale mimo wszystko jestem zadowolona z panny. Bardzo lubię pieguski, a jeszcze gdy są ciemnoskóre to już w ogóle szał i ekscytacja dziecka lat 80 - tych. To urodziwa laleczka, sami przyznajcie. 


Bluzeczkę, którą tu widzicie uszyła nasza Kamelia.
Kolor idealnie podkreśla karnację laluszki. Dziękuję Asiu za bluzeczkę


Pozdrawiam Was kochani i do kolejnego popisania. 
Już wkrótce nowe fotki, tym razem z innego miejsca na świecie.


14 komentarzy:

  1. Kolejne świetne fotki! Aż miło popatrzeć zwłaszcza w taką słotę jaka teraz zagościła u nas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam na zdjęciach nie widzę tego świecenia oczu i piegów, ale panna trzeba przyznać urokliwa i idealnie wpasowuje się w tureckie krajobrazy :) A złota godzina o zachodzie słońca zawsze jest magiczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, musiałam się bardzo nagimnastykować, żeby tak ją ustawić, by nie świeciła. Z innymi lalkami nie ma takiego zachodu. Dziękuję serdecznie. Pozdrowionka.

      Usuń
  3. O ja wiem coś o tym, że lalki potrafią nie dać spać po nocach, a jak się już zaśnie, to się cholery śnią :) wcale się nie dziwię, piękna jest. Zaś od Twoich zdjęć aż mi się cieplej zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to jest straszne, ale tak to już jest, gdy się chce mieć kolejną lalkową buźkę w kolekcji. Ech... Dziękuję serdecznie. Pozdrowionka.

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia, cudownie ciepłe kolory. Niezmiennie uwielbiam Twoje fotki! A i lalka niezwykle urodziwa! ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję za ciepłe słowa. Pozdrawiam i ściskam.

      Usuń
  5. Oj, ja sobie nie radzę z tymi świecącymi ślepkami u lalek, ale Twoja panna na zdjęciach wygląda wręcz wzorcowo! Ślicznie jej zarówno w plażowych plenerach, jak i w złocistych promykach zachodzącego słońca - kolory są takie żywe, nasycone, aż przyjemnie patrzeć i zazdrościć, podczas gdy u nas zimny wiatr wyje za oknami...
    Ogromnie podoba mi się ujęcie z tycią muszelką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo było tam takich tycich muszelek, niestety bardzo kruche. Udało mi się zachomikować może dwie. Reszta się skruszyła. Ale na miejscu do fotek - idealne. Dziękuję serdecznie. A focenie panny było ogromnie trudne przez te odblaski. Te zdjęcia to mała garstka tego, co nafociłam. Inne nie nadawały się do pokazania, bo błyszczały oczy, piegi... Ech...

      Usuń
  6. Cześć Iga! :) Bardzo ładna plażowa sesja zdjęciowa! :) Sama lalka też bardzo ciekawa i oryginalna z charakterem. Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOooo hejka, jak miło, że wpadłeś. Bardzo serdecznie dziękuję za opinię. Pozdrowionka. Wszystkiego dobrego.

      Usuń
  7. Nie dziwię się, że ją kupiłaś. To bardzo ładna dziewczyna I świetnie wychodzi na fotkach. A jeszcze w takim plenerze. Cudnie!

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *