O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

piątek, 14 maja 2021

Biedronkowa pokusa

     No i skusiła mnie! Trudno przejść obojętnie nad niedrogimi laluszami z zasobów "Biedronki". O dziwo najnowsza seria Fashionistas jakoś wybitnie mnie nie rusza, ale skoro tańsze..., to wiecie... 

      Do celów sesji przesadziłam pannę na ruchome ciałko i udałam się na focenie. Plenerem było miasto, w którym pracuję, i w którym się urodziłam - Piotrków Trybunalski. Mam do tego miasta sentyment... :-) Zapraszam do wędrówki z moją panną, szczególnie, że dzień był wspaniały, kwieciście wiosenny...

Mam nadzieję, że spodobały się Wam zdjęcia, 
a na nich moja panna. 

Życzę Wam miłego weekendu
i znalezienia czasu na lalkowanie!
 
Uściski!

23 komentarze:

  1. Śliczna jest ta dziewczyna. A na dodatek świetnie ją ubrałaś. Sesja w słońcu, taka wiosenna i radosna, bardzo mi się podoba. Już nie mogę się doczekać, by zabrać którąś z moich panien na podwórze lub spacer.
    Miłego weekendu, kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak focenie na dworze, prawda? Plenerki sa super :-) Buziaki Marzenko!

      Usuń
  2. Oo, nie widziałam jeszcze tej dziewuszki, a urodę ma nietuzinkową! Bardzo podobają mi się także jej ciuszki. Pogoda do sesji idealna, plener także - szczególnie ładnie prezentują się kwitnące mlecze na soczystej zieleni. W Piotrkowie nigdy nie byłam, tylko kilka razy przejeżdżałam pociągiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotrków to stare misto, z ogromnym nakładem historycznej treści kilku narodów i religii, Bardzo je lubię, choć na pierwszy rzut oka nie każdego zachwyca - zależy, którą cześć miasta zobaczy się na początku.

      Usuń
  3. Piekna jest <3 Lalki zyskuja na ciele mtm <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia fajne. Do mnie jakoś Biedronkowe Barbie nie przemawiają. Po za tym nie mam żadnego ruchomego ciałka na zbyciu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei mam kilka ciałek made to move, które wykorzystuję zamiennie do kolejno napływających głów - w zależności od potrzeb sesji. Już nawet nie pamiętam, które ciałko oryginalnie pochodzi od której lalki, bo dawno nie miały swoich oryginalnych łebków na sobie ;-)

      Usuń
  5. O tak, zawsze brakuje czasu. Ostatnio nawet narzekam na to, że człowiek musi spać. Tyle czasu byśmy zaoszczędzili gdyby nie sen☺️ Zazdroszczę lali tej ślicznej tuniki, która cudownie współgra z jej kolorem ust. Opalona jest już dziewczyna, zadowolona i pewnie ma tylko lekko obolałą stopę😊🌞 Ciekawe zdjęcia, cały czas mam wrażenie, że lala ma 173 cm ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że lalka sprawia wrażenie "ludzkorozmiarowej" ;-)

      Usuń
  6. Czy to faszka z nowej serii, pakowana w te fantastyczne etui z suwaczkiem? Bardzo podoba mi się pomysł Mattel'a, takie opakowanie może być bardzo przydatne. Lalka ma bardzo ładne włosy! Nie dziwię się,że się skusiłaś. Ja raz zakupiłam lalkę bo była niedroga i ładna. Teraz jest moją etatową modelką i ilekroć kupuję jakiś fashion, ona staje przed obiektywem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jedna z tych panienek w różowych opakowaniach na suwaczek. JUż wiem, że wykorzystam etui podczas jakiejś podróży - idealne do zapakowania lalek :-) Oj niektóre panny naprawdę fajnie pozują - lalka lalce nie jest równa, rozumiem to doskonale.

      Usuń
  7. przepiękne zdjęcia i bardzo wiosenne <3 laleczka ma Coś w sobie i wdzięcznie pozuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Są lalki fotogeniczne i te, którym apart nie służy. Ta należy do tych pierwszych.

      Usuń
  8. Cudna! Też się nie oparłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Bardzo trudno to zrobić w obliczu takiej pięknotki ;-)

      Usuń
  9. Dziękuję. Lalkowanie to faktycznie bardzo przyjemne hobby, w dodatku rozwija nasze umiejętności w wielu sferach działania, jak np.: sfera manualna, fotografia, scenografia, etc.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że do tej sukienki dorzuciłaś jeansy! Szczególnie że lalka jest na każdym zdjęciu na siedząco. Nie dość że wygląda fajnie to jeszcze na pewno ułatwiła fotografowanie :) Takie proste a takie mądre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, czasem spodnie naprawdę wiele rozwiązują - taki patent wykorzystuję na sobie w pracy, gdzie muszę się schylać czy czasem czworakować ;-) Niekomfortowo byłoby wtedy pokazywać majtkowe kino ;-) , a tak wciągam getry i taadam!

      Usuń
  11. Muszę przyznać, że ta panna jest niezwykle piękna i fotogeniczna! Poza tym zyskała bardzo na zamianie ciałka! No i te ciuszki - są po prostu - obłędne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie pannę kupiłam ze względu na tę sukienkę, choć i jej buzia wydawała się sympatyczna :P dziękuję!

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *