O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

sobota, 21 września 2019

Miniaturowe obrazy

Dzisiaj wskakuję tylko na chwilę.
Wypada trochę odkurzyć ten blog...

      Cóż, zaczął się nowy rok szkolny, a wraz z nim mój powrót z urlopu i początek intensywnej pracy. Trochę zmian przede mną, bo doszły mi nowe obowiązki (dodatkowe stanowisko + zbliżający się początek studiów podyplomowych + udział w pewnym projekcie, w którym wykonuję ilustracje do książki), a zatem czasu na lalkowanie znacznie mniej... Na szczęście udało mi się w weekend trochę podziałać z miniaturami i namalowałam te oto obrazki... Może przydadzą się do jakiejś lalkowej sesji, albo przyszłej dioramki... Kto wie?






Wszystkie prace, w skali jak widać, namalowałam na płótnie akrylami

Pozdrawiam Was!
Uściski! 

34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj tam wielka, tylko 170cm wzrostu :P :D Dzięki Ewuś! Cieszę się, że się podobają :-)

      Usuń
  2. Przepiękne obrazy! Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite miniaturki, a już informacja, że sama je malowałaś, sprawiła, że opadła mi z wrażenia szczęka. Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mistrzostwo świata! Podziwiam twój talent.

    OdpowiedzUsuń
  5. N A M A L O W A Ł A Ś ?!
    SZOKING do entej potęgi!
    podziwiam na maksa ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooo ! Padłam z wrażenia ! Szacun.

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja nie mogę, na widok Twoich arcydzieł szczęka mi opadła i właśnie zbieram ją z podłogi. Masz niebywały talent! Teraz Twoje lalki mogą się wybrać do galerii sztuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym kiedyś zrobić dioramkę - galerię sztuki :-) Kto wie, może to dobry początek?

      Usuń
  8. jestem zauroczona Twoimi dziełami. Masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany! Nie wiedziałam że jesteś aż tak utalentowana artystycznie. Normalnie kopara mi opadła z wrażenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś niesamowita. Malowałaś przy pomocy lupy czy co? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiałam już na fejsie, ale i tu się pozachwycam. Szczerze i z głębi serca. Jesteś niesamowita - obrazy wyglądają cudownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamelko. Cieszę się bardzo :-) Ciekawa jestem Twojego wrażenia za kilka dni... :P

      Usuń
  12. Fantastyczny pomysł i oczywiście mistrzowskie wykonanie! KUDOS! Coś przepięknego! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie żartuj?! Namalowałaś własnoręcznie te wspaniałe repliki znanych dzieł w takiej tyciej skali?! :O Czapki z głów. Coś wspaniałego. Małe dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :-) Nie są idealne, najbardziej jestem zadowolona z Dziewczyny z perłą, pozostałe trochę do życzenia pozostawiają, ale w sumie lalkom i tak wszystko jedno ;-) , a ja miałam fajną zabawę.

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *