O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

poniedziałek, 17 grudnia 2018

Muszę, bo się uduszę!

Muszę dodać ten wpis, choćby góry się waliły, a rzeki stawały sztorcem! 
ZOBACZCIE CO DOSTAŁAM
OD EWY Z PORCELANOWYCH LAL!


Ewa oddała mi swoją ORI!
Nie wiem, co powiedzieć, naprawdę.
EWUNIA! DZIĘKUJĘ!
Przepadłam. 
Inne lalki odeszły w zapomnienie.
Jest tylko TA! 


Moja słodka, poewusiowa Ori!
I'm totally in love!

Dziękuję za uwagę.

31 komentarzy:

  1. Oesu jaka słodka, jak żywcem wyjęta z mangi. Możesz napisać o niej coś więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreatywne paluszki, za dużo to ja o niej nie wiem. :-) Do tej pory w moich zasobach królowały głównie Barbie i Monsterki. Wiem, że w oryginale są one na sztywnych ciałkach, ale Ewa znalazła dla mnie ciałko ruchome. Czytałam, że swego czasu te laleczki były dostępne w Kauflandzie. Teraz nie wiem. Chyba nigdzie ich na półkach sklepowych nie widziałam. Ogólnie to laleczka, która nawiązuje do animowanego oryginału - Princess Ori z mangowej bajki japońskiej. Nie znam jednak treści tej bajki. Z pewnością jednak będę chciała poznać :P

      Usuń
  2. Bardzo miły prezent. :)
    Wielkooka dziewuszka na pewno już się zadomowiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, od razu jak tylko wygramoliłam ją z paczki i złożyłam w całość, panna się rozgościła, bez skrępowania żadnego - odważna dziewczynka :-)

      Usuń
  3. Cieszę się razem z Tobą <3
    ale Iguś nie po... :P
    bo ta jest inna :) moja ma dłuższe włosy :P i jakąś za czeskę do tyłu :P
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Jesteś niesamowita! Nie wiem, co powiedzieć. Ewuś, przepadałam i ciągle łażę po domu z Twoją laluszką. :D Domownicy mają ubaw

      Usuń
  4. Fajny post :) Ale słodka ta Ori! :) Nie ma to jak prezent-niespodzianka od serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się w ogóle. Po prostu szczęka mi opadła. :-)

      Usuń
  5. Ślicznotka i w dodatku wygimnastykowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, panna majta nóżkami i rączkami - to niesamowite, że lalka może dać człowiekowi tyle uciechy :-) Taki wesoły pyszczek, człowiek patrzy na niego i od razu pojawia się uśmiech na twarzy.

      Usuń
  6. Jest przesłodka. Radość w lalkowej postaci. Wcale ci się nie dziwie, że się nią cieszysz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest prześliczna! Ten jej pyszczek jest baaaaardzo słodziutki.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczność, uroczość, animcość :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudowna niespodzianka. :) Uroczy ma pysiałek. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo urokliwa kruszynka i piękny prezent! I widać, że i ona się cieszy :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczynka podbiła moje serce swoją uroczą lalkową buzią - przepadłam totalnie.

      Usuń
  11. No proszę, co to się porobiło :D

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *