O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 24 września 2017

Modelinowe przywitanie jesieni

      Nadeszła jesień... Trzeba pogodzić się z upływającym czasem i faktem, że kolejne wakacje będą dopiero za rok. Aż mnie palce bolą, kiedy wystukuję te słowa na klawiaturze, a serce krwawi z tęsknoty za słońcem. Polski klimat zdecydowanie nie jest moją bajką. Ech... Na szczęście jest jeszcze na tym świecie... modelina, która potrafi upiększyć każdą bajkę (nawet bajkę z Krainy Zimna).

Niewiele ulepków zdołałam wykonać w ten weekend, ale i tak się cieszę, że znalazłam na to trochę wolnego czasu. 

Powstały zatem:

 * Naleśniki z sosem owocowym


* Słone paluszki


*Jajka sadzone


*Tortilla z mięsem i warzywami


*Udko z kurczaka

  
      W dodatku dostrzegłam delikatny progres we własnym działaniu. Cieszy mnie to niezmiernie, tym bardziej, że nie lepiłam przez ostatnie kilka miesięcy. 

Bałam się, że kiedy zacznę, to nic mi z tego nie wyjdzie. Okazało się jednak, że nagromadzone doświadczenie nie ucieka i warto wracać do swoich pasji. 

Powiem więcej: po czasie spoglądamy na nasze prace bardziej krytycznym okiem i dzięki temu możemy pokusić się o modyfikację błędów. Tak było w moim przypadku.

Spójrzcie na zeszłoroczny ulepek:


I na ulepek wczorajszy:

 

       Zeszłoroczne jajca wyglądają, jakby chciały człowiekowi zęby złamać ;-) Te wczorajsze natomiast bliższe są swoim naturalnym odpowiednikom - tak przynajmniej mi się wydaje ;-)

Zatem podsumowując: im więcej się dłubie w modelinie, tym więcej szczegółów dostrzega się z czasem. Lepcie więc i nie zrażajcie się niepowodzeniami! A odstęp czasowy w kolejnych ulepkach może mieć nawet zbawienny wpływ na nasze postrzeganie. 

Życzę Wam udanego niedzielnego wieczoru 
i wspaniałego przyszłego tygodnia! 
Uściski!

36 komentarzy:

  1. Piękne, aż ślinka cieknie ;D I gratuluję, widać progres w Twoich wyrobach, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Przez ostatni rok, nauczyłam się bardzo wiele w kwestii miniaturowego jedzenia :-) Lepienie sprawia mi wiele radości i daje wewnętrzną satysfakcję :-)

      Usuń
  2. Ulepki pierwsza klasa. Nawet nie mam szans konkurować z Twoim talentem. Takie jaja albo naleśniki chętnie wsunęłabym na śniadanko, wyglądają " jak żywe". Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale nie mów hop, zanim nie spróbujesz. Obejrzyj tutoriale w internecie - ja wiele się dzięki nim nauczyłam. Poeksperymentuj. Z Twoimi zdolnościami zdziałasz wiele! Kwestia opanowania kilku trików i będziesz lepić super smakołyki. Zresztą i te obecne Twoje są śliczne :-)

      Usuń
  3. Same maleńkie cudeńka! Wszystko wygląda niezwykle realistycznie. Jak spojrzałam na naleśniczki i tortillę to aż się zrobiłam głodna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak bardzo mnie to cieszy! Puchnę z dumy :P

      Usuń
  4. pyszności do sześcianu!
    jajca bym wrąbała i te
    mocno zesmażone :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D :D :D Ja przy tych spalonych jajcach chyba złamałabym zęby :P, wolę zatem te nowsze :P

      Usuń
  5. me encantan esos huevos...vengo a tu blog y me quedo como seguidora, te espero también en el mio...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Carmen, na Twojego bloga z radością też zajrzę :-)

      Usuń
  6. Wszystko wspaniałe i smakowite a jajka i dramstik jak "żywe" :))) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^_^ Bardzo się cieszę Oleńko, że moje ulepki się spodobały :-) To motywuje do dalszego lepienia i działania z modeliną :-)

      Usuń
  7. O ludzie... Takie maleństwa, a tak realistyczne! Podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^_^ włożyłam w nie wiele pracy :-) Dziękuję za pozytywny odbiór :-)

      Usuń
  8. Ha ha, w zeszłym roku były bardziej przysmażone sadzone ;)
    Po raz kolejny chylę czoła i nie mogę się napatrzeć <3 Chyba już w ogóle nie pokażę moich butów :D
    Ja weekendowo chciałam skończyć malować potwarz mojej Bild Lilli ale mnie choróbsko połamało :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że czujesz się już lepiej, a Twoja Bild Lilli jest MEGA CUDNA! Buciki też, nie wiem, co od nich chcesz :-)

      Usuń
  9. Aż się jeść chce oczami. Piękności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ smakołyki. Doszłaś do perfekcji w robieniu jedzonka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas się uczę i ciągle eksperymentuję, szukając lepszych rozwiązań na rozmaite problemy (przyklejanie się modeliny do powierzchni blatu, tworzenie przezroczystych sosów i tak dalej). Dziękuję

      Usuń
  11. Ekstra jedzonko! Masz niezły talent ^^.

    OdpowiedzUsuń
  12. Um manjar dos deuses, adorei essas comidas.
    Tenha uma ótima semana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jajka i naleśniki. Śniadanie doskonałe. Oj tam, oj tam. Te zeszłoroczne jajka po prostu bardziej przysmażone są. Wszystko wygląda jak prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo ale się głodna zrobiłam. smakowicie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  15. These are AMAZING! They look so real, they're making me hungry!

    OdpowiedzUsuń
  16. Paluszki słone i jajka sadzone-mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *