O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 9 czerwca 2024

Piesek, najlepszy przyjaciel... Czyż nie?

Najlepszy przyjaciel to ten, który wydobywa z nas to, co najlepsze...

____________________

       Kochani, trochę mnie nie było na blogu, bo sprawy rodzinno - osobiste dość mocno zajmowały mi czas, ale powracam do Was z kolejnym postem. Zdjęcia powstały tydzień temu w Egipcie... No tak, gdzież ja bym była, jak nie tam, prawda? 

        Mam nadzieję, że się Wam spodobają. Pozdrawiam Was serdecznie i cieszę się ogromnie, że jeszcze tu zaglądacie. 

____________________ 

-> lalka: Barbie Fashionistas nr 145
-> top: @mattel

-> spodnie: @mattel , to prezent od Marzenki z Dłubanin lalkowych, którą znajdziecie na Instagramie pod nazwą: @creativity_for_dolls
-> buty: @zuru.toys
-> figurka psa: Kupiłam ją w przypadkowym chińskim sklepie i przemalowałam po swojemu... 
-> bumerang: wykonany przeze mnie z kawałka drewnianego patyczka

 


 Miłego tygodnia, Kochani!

Pozdrawiam!
Wasza Aya!

 

3 komentarze:

  1. Skąd ja znam tę sytuację z codziennym życiem komplikujących funkcjonowanie bloga 😉? Przepiękne, letnie zdjęcia i jak zawsze podziwiam ich niesamowitą dynamikę. Twoja panna i jej piesek po prostu żyją 😊!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, życie codzienne potrafi nam mocno dać w kość... A gdzież to mogłabyś być, jak nie w Egipcie? W Turcji na przykład! 😉❤️Piękne fotki. Naprawdę nie wiem, jak Ty to robisz, to chyba naprawdę jakaś fotograficzna magia! Ściskam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zdjęcia! *_*
    Ech, z tym czasem zawsze tak samo - wiecznie go brakuje...

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *