O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

wtorek, 2 kwietnia 2024

Pesymista widzi trudności przy każdej okazji. Optymista widzi szansę w każdej trudności...

      Staram się łączyć w życiu myślenie optymistyczne z realistycznym, szukanie trudności nie leży w mojej naturze. Nie lubię produkować problemów, wolę szukać rozwiązań i chyba właśnie dlatego jestem szczęśliwa. Doceniam to co mam.

      Od lat staram się także trzymać z daleka od ludzi, którzy ciągle narzekają i szukają wokół siebie zgrzytów - kocham prostotę.

Takie przemyślenia towarzyszyły mi
podczas świątecznego focenia tej oto laluszki. 

     Lalka jest hybrydą. Głowę kupiłam na AliExpress, bez znajomości pochodzenia. Spodobała mi się, po prostu. Niedawno jednak odkryłam, że pochodzi od lalki z serii "Zombies" 😂. Trochę to zabawne, bo na zombie mi nie wygląda. Nie widziałam jednak filmów i nie znam bohaterów, więc w sumie nie wiem jaką rolę pełniła ta postać, ale bardzo podoba mi się jej twarz. Ciałko z kolei to Made to Move, pochodzi od jednej z panien BMR. 


Ciuszki to: bluzka z Aliexpress, dżinsy od naszej Kamelii, a buty z serii Mini Brands Fashion. 


     Torebki z kolei to zdobycze - wymianki z dziewczynami, jakich dokonałam podczas ostatniego "Kingsajz Show" w Piotrkowie Trybunalskim.

       Torebka szydełkowa to dzieło Marzenki z Dłubanin Lalkowych, a torba płócienna jest Magdy, znanej jako Tomysza. Wspaniałe skarby! Zawsze bardzo doceniam rzeczy wykonane własnoręcznie.

__________________

No i mamy kwiecień! Już pachnący i kwitnący! Wreszcie ukochana wiosna!

Pozdrawiam Was serdecznie.
I życzę samych pozytywnych myśli.

BUZIAKI! 
Wasza Aya.

3 komentarze:

  1. Wspaniałe podejście do życia, chyba mogłabym uczyć się od Ciebie. Piękna panna i super sesja. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna i pozytywna sesja. W dzisiejszym świecie trudno o bycie optymistą, sama stykam się z wieloma malkontentami w pracy, nauczyłam się niczego nie oczekiwać od życia, ale też nie szukam na siłę problemów. Dziewczyna faktycznie nie wygląda na zombie, powiedziałabym raczej, że przypomina jakąś szamankę z tym malunkiem na twarzy. :) Torebki wspaniałe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zombies? Ciekawe. Problemów nie należy szukać, zwykle same nas znajdują :)

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *