O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

sobota, 24 lutego 2024

I tak sobie dłubię...

 Witajcie, Kochani.

    Ostatnio męczę Was tematem Miniaturowego Roswell i dzisiaj nie będzie inaczej. No mam wenę i fazę na działanie, nic na to nie mogę poradzić. Dziękuję zatem, że trwacie przy mnie, dzielnie komentując i wspierając. Do tego stopnia mnie wkręciło, że zrobiłam drugiego bloga, do którego odnośnik zanjdziecie tutaj w zakładkach na górze. Pomyślałam, że tam będę wstawiała więcej, już wyłącznie dla zainteresowanych tematem, a tutaj Wam trochę odpuszczę.

        Dzisiaj pokażę jedynie jak obecnie wygląda diorama zaplecza restauracji Crash Down. Zrobiłam umywalkę, doszło kilka rekwizytów - niektóre wykonałam sama, inne kupiłam na Aliexpress, bawiąc się przy tym wyśmienicie.

      Już nie przedłużając, zapraszam do oglądania zdjęć poniżej, no a tych z Was, którzy lubili serial i chętnie podglądają kolejne etapy mojej pracy z nim związanej, zapraszam na bloga o Roswell


 A wiosna coraz bliżej, i bliżej, i bliżej...
Miłe uczucie, prawda? 

Pozdrawiam Was serdecznie
i dziękuję za wizytę.
Serdeczności - Aya


5 komentarzy:

  1. Podziwiam na FB i nie znajduję słów zachwytu zarówno dla Twojej wyobraźni, jak też talentu, cierpliwości, wrażliwości... CUDEŃKA!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie podziwiam Twoją wenę, fazę, to coś wspaniałego, niech więc ten radosny czas trwa i trwa bez końca :) Wspaniale widzieć, jak Twoje miniaturowe Roswell się rozrasta z każdym wpisem. Ogromne wrażenie robi ta ilość drobiazgów i akcesoriów idealnie stworzona i tematycznie dopasowana do tej dioramy. Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie to wszystko wygląda, jesteś niesamowita! 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh my goodness...you are amazing. I love all the tiny details that bring to life your story. Congratulation on your new blog. I'll stop by and take a look.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super wózek:) Bardzo fajnie się to wszystko ogląda:) Fajnie też było podpatrzeć, na drugim blogu, jak go wykonałaś:)

    Ps. Miałam dać znać ale ostatnio u mnie kiepsko z czasem na pisanie komentarzy. Będę w tym roku na Kingsajz Show w Piotrkowie Trybunalskim:)

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *