O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 9 lipca 2023

Telefon dla lalek z... papieru.

       Nadszedł czas wakacyjnego odpoczynku, urlopów i wspaniałych letnich przygód. A ja w tę upalną lipcową noc przychodzę do Was z kolejnym rekwizytem do zdjęć z lalkami...

Tym razem to telefon z dawnych lat 😉

   Wykonałam go z papieru i tekturki, a słuchawkę z kawałka sznurka i modeliny. Całość pomalowana farbami akrylowymi. 



      Od jakiegoś czasu marzyłam o posiadaniu takiego gadżetu w swoich zasobach miniaturowych rekwizytów do zdjęć i wreszcie się zmobilizowałam do wykonania. Najgorsza była słuchawka, bo moja modelina ostatnio nie chce ze mną współpracować i, pomimo właściwego czasu utwardzenia, słuchawka się przełamała na pół. Musiałam ulepić drugą, w trochę inny sposób, ale jak widać wygląda całkiem fajnie i jestem z niej bardzo dumna.

 

     Mam nadzieję, że telefon będzie służył do wielu sesji, a przynajmniej tych "roswelliańskich", nawiązujących do serialu "Roswell, w kręgu tajemnic", bo w tamtych czasach był to przedmiot często wykorzystywany, mimo pojawiania się telefonów komórkowych.
 
        Przyznam, że takie dłubanie daje mi wiele radości i już zastanawiam się nad kolejnym rekwizytem... Co by tu udłubać...? A może Wy macie jakieś pomysły, dacie mi jakieś wyzwanie? Pomożecie?  

Czekam na Wasze pomysły w komentarzach!

Serdeczności! Wasza Aya :-)



20 komentarzy:

  1. Fantastyczny telefon. Jestem pełna podziwu nad kunsztem wykonania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za sympatyczny komentarz. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Znakomity telefon, podziwiam precyzję wykonania tego maleństwa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Budki/automaty telefoniczne, to moje dzieciństwo. Mogłabym o nich książkę napisać. Jak za jedną monetę można było koleżance rozdział książki przeczytać ku wściekłości stojącej kolejki... I Babci opowiedzieć o całym trudnym dniu... I pogotowie wezwać, gdy Mama chorowała... I zadzwonić do kogoś na chybił - trafił z książki telefonicznej, żeby głupi kawał zrobić... A propos: zbudujesz budkę z oszklonymi drzwiami? ;- )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam jak w podstawówce mieliśmy podobny aparat i wydzwaniałam do domu, prosząc o możliwość pójścia od razu po szkole do koleżanki. Budka oszklona? Fajny pomysł. Przemyślę. Dziękuję. Buziaki.

      Usuń
  4. Bombowy telefon! Równie mocno jak jego konstrukcja podoba mi się także jego "sterany życiem" wygląd - widać, że niejedno przeżył i niejedną burzliwą rozmowę obsłużył. Będzie idealny do sesji :)!
    A jeśli chodzi o wyzwania - może konsole do gier? Obojętnie która, jestem pewna, że w Twoim wykonaniu każda będzie wyglądała lepiej niż oryginał :). Niech sobie lalki popykają :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Konsola do gier? Hmmm, muszę obejrzeć fotki w internecie i może coś udłubię na podobieństwo kształtów. Dziękuję za pomysł. Buziaki.

      Usuń
  5. Telefon rewelacyjny! Wygląda mega realistycznie, jestem pod wielkim wrażeniem. Nie ma takiej rzeczy, której byś nie zrobiła. Astrolabium czy sterowiec - podołasz wszystkiemu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, że wierzysz w moje siły, ale powiem Ci, że przy wielu rzeczach poległam, tylko zwyczajnie tego nie pokazuję. Ciągle się uczę różnych materiałów, co w sumie też jest fajne, daje wiedzę i doświadczenie. Dziękuję ogromnie za miłe serce. Buziaki.

      Usuń
  6. WOW! Przecież to jest arcydzieło <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby już się przyzwyczaiłam do tego, jak przepiękne i realistyczne potrafisz zrobić miniaturki, a jednak za każdym razem czuję ogromny zachwyt połączony ze wzruszeniem... nie wiem, nie mam pojęcia, czemu mnie to wzrusza, może to kwestia wieku i burz hormonalnych🤪ale jestem oczarowana tym, co potrafisz wyczarować z przysłowiowego 'kawałka papieru'! Ten telefon to cudo!❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana i bardzo miła. Serdecznie dziękuję. Urosły mi skrzydełka. Buziaki.

      Usuń
  8. Rewelacja! Te detale i realistyczna kolorystyka. Wow! Robi wrażenie. Jestem pełna podziwu ile uwagi poświęcasz Roswellowskiemu projektowi, dbając o każdy element. Trzymam kciuki i niecierpliwię wypatruję co dalej zbudujesz w tym kosmicznym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Bardzo, bardzo mi miło, kiedy czytam takie wsparcie. To bardzo motywuje i uskrzydla. Będe się starała. Dziękuję raz jeszcze. Buziaki.

      Usuń
  9. Wow, az trudno uwierzyć, że to z paieru, szacun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i ogromnie się cieszę, że sie podoba! Pozdrowionka!

      Usuń
  10. Choć z wizytami na blogach mam zawsze problem, to jestem na bieżąco z Twoimi cudami dzięki Instagramowi.

    Ten telefon to w ogóle rozwalił system. Jesteś tak niesamowicie zdolna, że ż brak słów, aby to opisać! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też zaniedbałam bloga i blogosferę. Muszę to nadrobić. Dziękuję serdecznie Asiu.

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *