O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

piątek, 31 marca 2023

Nowy domek 1:20

     Przez kilka miesięcy nie interesowałam się zabawą w tworzenie domków w skali 1:20, odłożyłam to działanie na później. No i wreszcie nadeszło to "później" - przeprosiłam się z domkami. A wszystko dlatego, że pojawiły się nowe zestawy do składania w Action, i skusiły. 

     Tym razem podeszłam do zadania całkowicie produktywnie i z zakupionego zestawu postanowiłam wykorzystać tylko to, co jest koniecznością: podstawy pod ściany, dach, podłogę, czy też ledy, kabelki i przełącznik do zrobienia oświetlenia.
      Meble, rekwizyty chciałam zrobić wg własnego pomysłu, m.in. z patyczków laryngologicznych, papieru, jakichś skrawków dykty czy tekturki...

No i tak dłubię od połowy marca. Dzisiaj zrobiłam wreszcie oświetlenie. Juppi!

      Wygląd ścian, podłogi, zainstalowane poddasze, meble, rekwizyty, drabinka - wszystko to powstało w oparciu o moją wyobraźnię, posiadane narzędzia i przydasie. Jeszcze długa droga przede mną do skończenia tego projektu, bo planuję zamontować kilka półek, zegar ścienny, jakieś pajęczynki, akcesoria kuchenne.  Myślę też żeby upchnąć gdzieś tam jakąś umywaleczkę, bądź chociażby miskę. No i coś muszę dodać do poddasza po prawej stronie, żeby zakryć brak połączenia rury od piecyka z kominem. No i oczywiście zrobić sam komin...

        Ogromnie mnie ta praca wycisza i relaksuje. No i czuję, że tworzę - nie przekształcam, nie modyfikuję, jak to bywało wcześniej - co zresztą było też fajne i rozwijające, ale jednak teraz  całkowicie tworzę i to daje ogromną satysfakcję.  

   No a teraz trochę więcej fotek - zarówno samego wnętrza, jak też rekwizytów. Mam nadzieję, że się Wam spodobają. Miłego oglądania! 

*Szezlong - wykonany przeze mnie z kawałków patyczków laryngologicznych i innych patyczków drewnianych, tektury, papieru i kawałków materiału.



* Kufer - wykonany z patyczków laryngologicznych, papieru, kawałków metalowych drucików (kłódka)




* Piecyk - wykonany z papieru i tekturki oraz kawałków drewienek & szpilek, pomalowanych farbą akrylową



*
- > Dzbanuszek, kubeczki - wykonane z papieru, pomalowane farba akrylową

- > Stół - wykonany z kółek drewnianych do prac kreatywnych, kawałków patyczków (nogi) oraz papieru; pomalowany farbą akrylową.
 


*
- > Taborecik - wykonany z patyczków laryngologicznych i innych drewnianych patyczków (o przekroju koła), pomalowany farbą akrylową

- > Pojemnik na "drewienka do opału" - powstał z papieru, pomalowany farbą akrylową.


* Mebelek - powstał z patyczków laryngologicznych i drewnianych skrapków. Pomalowany akrylami.


*
- > Wiadro/ cebrzyk - z patyczków laryngologicznych, drewnianych kółek, kawałka papieru i drucika; pomalowany akrylami

- >  Mop - nitki + patyczek


 
***



No, a w domku mam lokatora, który cierpliwie czeka na ukończenie. 



***

A tak powinien wyglądać ten domek, według pomysłu producenta:
<przesuńcie sobie film do 58 minuty>

(Autorem udostępnionego poniżej z YouTube filmu
jest Florian Bonhoure)


***

I to tyle na dzisiaj. Pozdrawiam Was kochani!
Do następnego popisania!
Uściski!
Wasza Aya. 

____________________

EDIT 03.05.2023r. :

Wróciłam do tego postu po miesiącu,
żeby pokazać Wam ostateczny wygląd pracy:


 


11 komentarzy:

  1. Mistrzostwo, podziwiam Twoją misterną pracę. Mi by ręce podrętwiały. Twój domek zdecydowanie lepszy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten domek, ale to już wiesz. Naprawdę brakuje mi już słów zachwytu dla Twoich poczynań. To wszystko jest takie śliczne, a jak się pomyśli o skali mikro, tym bardziej zachwyca. I pomyśleć, że z jednego projektu można stworzyć wiele wersji...
    Chyba muszę jednak zacząć pokazywać postępy w moim domku, bo podejrzewam, że do emerytury nie skończę 😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł z tą przeróbką po swojemu. :)

    Śledzę na bieżąco postępy na Insta, zachwycam się wszystkimi Twoimi pomysłami. A wiele zamierzam podpatrzeć oczywiście. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakież to wszystko jest absolutnie prześliczne!! Twój talent naprawdę znalazł ujście przy tej chałupce, po prostu napatrzeć się na nią nie można! A te wszystkie mebelki, dodatki, ozdoby - nie dość, że fantastycznie pomyślane, to jeszcze jak cudnie wykonane! Mój podziw dla Ciebie po prostu nie zna granic. Cudności nad cudnościami! Lokator na pewno nie będzie rozczarowany :D!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Twoja wersja jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie bardziej podoba mi się twoja wersja. W takim domku to i ja mogłabym zamieszkać, żeby tylko jeszcze był większy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj chętnie bym się tam wprowadziła i została przez zasiedzenie... Poddasze wymiata! Podziwiam Twoje umiejętności manualne i Twoje pomysły, to jest coś nieprawdopodobnego! Zmaterializowana wyobraźnia❤️Cudny domek, po prostu cudny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Nie wpadłabym na to, że niektóre elementy i sprzęty to papier.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym się zadomowiła w takim wnętrzu, ale gabaryty mam nieodpowiednie, niestety.... :/ . Pięknie wszystko zrobiłaś - jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Domek wygląda naprawdę imponująco i przytulnie. Sama zamieszkałabym w takim domku ❤️

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *