O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 19 marca 2023

Kingsajz Show 2023 Piotrków Trybunalski

      Wczoraj miałam okazję spotkać się z utalentowanymi artystami podczas wystawy & targów miniatur w Piotrkowie Trybunalskim. To była wspaniała okazja także do poznania nowych osób - twórców miniaturowego świata, wymiany doświadczeń oraz... ofocenia lalek.

        W tym roku, z przyczyn zdrowotnych i osobistych, nie mogłam spełnić się w roli wystawcy, ale mam nadzieję, że za rok będę miała taką możliwość. Na szczęście z radością mogłam obejrzeć prace w miniaturze innych osób i byłam zachwycona! Wspaniała wystawa! I ogromnie mnie cieszy, że odbyła się właśnie w Piotrkowie, mieście, z którym jestem nie tylko zawodowo, ale głównie emocjonalnie związana.

      Podczas tego niezwykłego dnia miałam okazję miło spędzić czas z Marzenką z "Dłubanin Lalkowych", jak też z Joasią, którą pewnie wielu z Was kojarzy z Instagrama z profilu "Paperinadoll". Oczywiście skończyło się to ofoceniem naszych lal ;-)


         Podczas targów spotkałyśmy się z Izą Kłos (szyje m.in. wspaniałe ciuszki na lalki BJD 1:4 - @lalabella), Agą Gruszecki (wykonuje wspaniałe miniatury & dioramy 1:20/1:24 - @ecki_minis), Gosią Suchodolską (tworzy cudne miniatury z modeliny, jej kwiaty zachwycają - @gosiasuchodolska ), Anią Wybranowską (przepiękne dioramy i miniatury, ceramika - @minimaniabyania ), Bożeną Pogorzelską (interesująca biżuteria dla lalek 1:6 - Bohomii), Moniką (tworzy mebelki w skali 1:6 - @mebelkimoni), oraz innymi artystami tworzącymi w miniaturze: Aleksandrą z @wonder_mini_land, autorką strony: @mysie_mebelki, Robertem Litwą, autorką strony: @little_tranquility_crafts, Magdaleną Kuśmierz z Hobby Time, Agą z Mini Crafts by Aga, czy panem, który tworzy miniaturowe pociągi (niestety nie pamiętam imienia i nazwiska).  :-) 

Oto miniaturowe "łupy", jakie udało mi się przygarnąć podczas targów:

    Pragnę zaznaczyć, że poziom artystyczny wszystkich prac był wysoki, światowy i zachwycający. Oto niektóre z nich:



     Czas mijał przyjemnie, choć zdecydowanie za szybko. Udało się zrobić też kilka przedwiosennych fot mojej lalce:

A od Marzenki i Joasi otrzymałam miłe niespodzianki.
Dziękuję Dziewczyny za spotkanie, prezenty i wspaniałą atmosferę. 

Od Marzenki, wspaniałe miniaturowe rękodzieło:


i lalkowe przydasie:
 


Od Joasi, oczywiście papierowe cudeńka:
 


I tak minęła sobota.
W doborowym toarzystwie, we wspaniałym humorze.
Oby takich dni było jak najwięcej.
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego tygodnia.

Wasza Aya :-)

12 komentarzy:

  1. Zazdro łupów! Człowiek tu musi kombinować jak koń pod górę, żeby coś w odpowiednim rozmiarze znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dobrze, że mam za daleko do Piotrkowa, bo bym nie wyszła z tych targów o zdrowych zmysłach! Tyle wspaniałych rzeczy w jednym miejscu potrafi zakręcić w głowie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zdobycze. Ja niestety nie umiem robić takich cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudności! Już się zachwycałam tymi dziełami sztuki u Marzenki, ale nadal się napatrzeć nie mogę. Tyle wspaniałych rzeczy w jednym miejscu...Końmi by mnie musieli wyciągać.
    Wasze panny pięknie wyglądają w wiosennej aurze :). Tylko patrzeć, aż się wszystko zazieleni!

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości! Mam nadzieję, że na następny pokaz sama będziesz wystawiać swoje cuda. Na pewno będzie mnóstwo chętnych na twoje obrazy i wiele innych miniaturek, a może i pokażesz swoje Roswell. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ to musiało być wspaniałe przeżycie. Zazdroszczę możliwości podziwiania tylu cudowności. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna foto-relacja💚😊
    Cudne, to Twoje podróżowanie🙂
    Ciekawa jestem, jakim aparatem tak wyraziste zdjęcia robisz?
    Serdeczności zostawiam🤗🌷
    ភ្នាល់បាល់​អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiesz jak Wam zazdroszczę. Znając życie to przepuściłabym całą wypłatę i pewnie by zabrakło. Ale przynajmniej Snejpi miałby wyposażenie do domu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak! To był wspaniały dzień, pełen wrażeń i pozytywnej energii. Te wszystkie cudeńka, które widziałyśmy na wystawie, wspólne focenie lalusząt z Tobą i Asią, sprawiły, że dostałam nowej energii do tworzenia.
    Dziękuję za te niezapomniane chwile.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko przecudowne! A dziewczyny wyglądają wystarzałowo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrzę na Wasze relacje i mam ogromną nadzieję, że przy okazji następnej takiej wystawy i ja się tam wybiorę. :)
    Wszystkie te miniatury po prostu zachwycają.
    A jak już pisałam i na Insta, i na blogach - widok Waszych pięknych lalek w moich jeansach sprawia mi wielką radość. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Wam tam było! ❤️

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *