O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

wtorek, 6 grudnia 2022

El Wekala

       El Wekala to takie sztuczne centrum w Tabie (Egipt), stworzone głównie dla turystów, którzy ogromnie pragną prawdziwych snickersów z supermarketu, solidnej apteki, ośrodka zdrowia i namiastki knajpek, a także drobnych pamiątek.
       Bo tak naprawdę Taba to obszar składający się głównie z ogromnych gór i rozciągającej się wszędzie pustyni, przez którą co jakiś czas przejeżdżają wojskowe terenówki i policyjne patrole (ze względu na pobliską granicę z Izraelem) . Zatem sztuczne centrum to jedyne miejsce, w którym coś się  dzieje i to głównie nocami, bo w dzień... No sami za chwilę zobaczycie...

         Jeśli ktoś pragnie marsjańskich pejzaży, słońca, pustyni, spokoju i odludzia - w Tabie go znajdzie. Ja pragnęłam bardzo, dlatego tu dotarłam. Razem ze mną dotarło tu oczywiście lalkowe towarzystwo, aktywnie działające w amatorskim fotomodelingu. 😉😉 

    Zapraszam dzisiaj do kolejnej wirtualnej wędrówki, tym razem po centrum El Wekala, a jeśli nie widzieliście poprzednich egipskich wpisów z tego roku, to zachęcam do odwiedzin tu: KLIK i tu: KLIK, a także tutaj: KLIK

 Także rozsiądźcie się wygodnie
i zapraszam do wędrówki z jedną z moich panien. 


No i tyle na temat "dziania się" w Tabie. 
Mam nadzieję, że fotki przypadły Wam do gustu
i miło spędziliście czas oglądając je. 

Pozdrawiam Was serdecznie. Uściski!
- Wasza Aya


10 komentarzy:

  1. Niesamowita architektura! piękne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Bardzo się cieszę, że fotki się podobają. A miejsce faktycznie urokliwe, takie z fajnym klimatem.

      Usuń
  2. To miejsce dla mnie! Takie odludzie jest mi potrzebne. Tylko niech temperaturę obniżą.
    Śliczne foteczki, cudna dziewczyna. Z przyjemnością pozwiedzałam z nią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było aż tak gorąco, jak w polskie lato. Dałabyś radę. Ja też zaczęłam kochać odludzia, bardzo. Potrzebowałam tego po latach hałasu w pracy. Buziaki.

      Usuń
  3. Może i sztuczne, ale za to jakie malownicze! Ogromnie podobają mi się ściany budynków w tak nasyconych barwach, a Twoja panna wygląda, jak wróciła prosto do domu! Idealnie wpisuje się w ten egzotyczny pejzaż. Śliczne ujęcia, szczególnie podoba mi się czwarte od końca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana. No ta lalka jest bardzo fotogeniczna, w dodatku faktycznie pasują jej takie pejzaże. Bardzo ją lubię. Uściski!

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia, zachwycające miejsca. Oglądając fotki mogłam przenieść się w inny świat i na chwilę zapomnieć, że u nas za oknem zalega śnieg i mróz szczypie w nos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne. Ja tak trochę uciekam od śniegu w tym roku, bo moje stawy zdecydowanie lepiej funkcjonują w cieple. Zobaczymy na jak długo mi się uda mijać z tym zimowym dobrodziejstwem polskiego klimatu. Choć z drugiej strony śnieg stwarza okazje do pięknych, wyjątkowych fotek. Kiedy oglądałam śnieżne zdjęcia na zaprzyjaźnionych blogach, zaczynałam żałować ucieczki. Buziaki.

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *