O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

poniedziałek, 1 sierpnia 2022

Miłe przemyślenia...

Wiecie co jest fajne w foceniu lalek w swoim mieście?
 To każdorazowe odkrywanie nowych zakątków,
które można uwiecznić na fotce wraz z panną.

             Od kilku lat już spaceruję po tych samych osiedlach, ulicach, miejscach i za każdym razem znajduję coś, na co wcześniej nie zwróciłam uwagi. To ogromnie ciekawe. 

       W dodatku moje miasto (tj. miasto, w którym mieszkam) coraz bardziej mi się podoba, co piszę z zaskoczeniem, bo jeszcze kilka lat temu miałam odmienną opinię. Wydawało mi się nijakie, zewsząd ogarnięte moim wzrokiem, a przez to do znudzenia poznane. Tymczasem tak nie jest. Czasem patrzymy, ale nie widzimy. Przyjemnie jest DOSTRZEGAĆ. 

      To w sumie dość ekscytujące, że kiedy wychodzę z domu z myślą o sfotografowaniu lalki, to tak naprawdę nigdy nie wiem, gdzie zrobię fotkę oraz jaka ona będzie... Idę po prostu przed siebie, tam gdzie mnie nogi poniosą, tam gdzie wzrok dostrzeże coś, czego jeszcze wczoraj nie widział, mimo że patrzył. Czy też tak macie? 


Dziś podsunęłam Wam fotki zwyczajnej Barbie,
 bo i jej się czasem należy te 5 minut w blogosferze. Prawda?

Panna prezentuje ciuszek i dodatki, jakie udłubałam w weekend. 
Mam nadzieję, że się Wam spodobały. 

Pozdrawiam Was kochani i życzę miłego tygodnia.

Aya


14 komentarzy:

  1. To fakt, że focenie lalek daje dużo przyjemności i satysfakcji. Życzę wielu ciekawych plenerów do tej miłej czynności [ zabawy ;) ].

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda! Miasto oglądane z lalkowej perspektywy od razu wygląda inaczej! Często łapię się na tym, że jadąc do pracy czy na zakupy dostrzegam jakieś miejsce i myślę "O, tu mogłyby wyjść fajne zdjęcia!". Mam kilka swoich "pewnych" tras, ale bezustannie szukam nowych.
    Basia w kolorowej tuniczce wygląda świetnie i cieszy się, że też mogła pospacerować. Zdjęcie z fontanna jest szczególnie cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :-) Lubię focić przy fontannach, choć nie ma ich obecnie wiele w moim mieście. Pozdrowionka :-)

      Usuń
  3. To sama prawda. Jadąc ostatnio jakimś objazdem minęłam park, w którym nie byłam od dzieciństwa. I już wiem, że muszę tam zrobić jakąś sesję. ;)
    U Ciebie nawet Millie wygląda ślicznie. A jej sukienka jest idealna na wakacyjny spacer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie czekam na Twoją sesję w parku, jestem jej bardzo ciekawa. Dziękuję. Serdeczności Kamelko.

      Usuń
  4. Zwykłej Barbie też się należy, co racja to racja. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie moja panna zaklaskała małymi, plastikowymi łapkami, czytając Twój komentarz. :P

      Usuń
  5. Wydaje mi się, że kiedy zaczynamy robić więcej zdjęć to też więcej zauważamy. Ciekawy detal, wcześniej niedostrzegalna polana czy nawet ładny trawnik na osiedlu :) Bardzo podoba mi się kreacja, sukienka plus pasek robią robotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, wszystko przychodzi z czasem, wtedy coraz więcej dostrzegamy, no i nasz wzrok zaczyna skupiać się na mniejszych obszarach. Pozdrowionka. Dziękuję.

      Usuń
  6. Zdecydowanie tak jest. Niby nic ciekawego, ot, zwykły kawałek muru/ płot/trawnik, a jedno spojrzenie później już masz przed oczyma całą sesję.
    Millie wygląda cudnie w tym stroju.

    OdpowiedzUsuń
  7. myślę, że też zmiana perspektywy z ludzkiej
    na lalkową - pociąga za sobą kolejne odkrycia,
    czego Ci życzę jeszcze nie raz i w wielu miejscach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo! Tak, masz rację. I dziękuję. I wzajemnie :-)

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *