O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

środa, 6 kwietnia 2022

#dolltourpoland 2

    Niedawno gościłam u siebie lalkę Eleny. Tym sposobem wzięłam udział w drugim sezonie projektu #dolltourpoland. W ubiegłym roku panna lalka zwiedzała ze mną Bełchatów. Tym razem odwiedziła inne miasto: Piotrków Trybunalski. 


       Zdjęcia były robione niestety w tzw. międzyczasie zawodowych poczynań, dlatego nie dałam rady ofocić lalki w "strategicznych miejscach miasta", szkoda, ale i tak bardzo się cieszę, że mogłam wyjść z panną w plener. 


      Na sfotografowanie miałam tylko kilka dni, bo lalka, zgodnie z regulaminem i terminarzem, musiała wyruszyć w dalszą podróż po Polsce, a niestety dni poprzedzające sesję były wichurowo - śnieżne, co wykluczało spacery na dworze. No, a ja tak lubię plenery... 

To cud, że wreszcie się udało. 


     Tydzień wcześniej Basia podróżniczka gościła w Łodzi i mogła tam pomykać w samej bluzie, względnie cienkim płaszczyku. Podczas wizyty u mnie musiała przyodziać kurtkę. Dobrze, że zabrała taką w podróż! ;-) Tegoroczna przygoda travelingowa po Polsce trwa od wczesnej wiosny aż do jesieni, także odpowiednia garderoba była konieczna ;-) Swoją drogą kurtka ogromnie mi się podoba. 


I to by było na tyle :-) 

Było mi ogromnie przyjemnie brać kolejny raz udział w projekcie. 
Pozdrawiam Elenę i wszystkich uczestników zabawy.

Serdeczności!
Wasza Aya :-) 

8 komentarzy:

  1. o łał super outfit!!!! I świetny ten pomysł ze zwiedzaniem Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się podoba kurtka. :) Dobry pomysł z tym dworcem, skoro Barbie podróżniczką jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne fotki!
    Kurteczka jest fantastyczna. I ten kolorek.
    Basia się nazwiedza w tym roku, że ho ho!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sesja, wbrew wszelkim pogodowym przeciwnościom i widać, że pannie z Piotrkowie bardzo się podobało. Mnie także kurtka się ogromnie przypadła do gustu, idealna na tą nie za ciepłą wiosnę, jaką mamy w tym roku. Szczęśliwej, dalszej podróży!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia jak zwykle wspaniałe! Baśka zadowolona,widać że dziewczyna się przygotowała na każdą ewentualność pogodową i żaden wiatr nie zepsuje jej zabawy ;) mam nadzieję ze jak dotrze do mnie, to mimo wszystko trafi na słoneczny wariant lipca a nie deszczowy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Otulona moda i Twoja troska
    Podrozniczka przemyka przez
    kolejne błogi - czekam i ja
    na Barbare, celebrytke chyba
    z najdluzszym stazem a przeciez
    emanujaca mlodzienczoscia od dekad!

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *