O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

sobota, 6 lutego 2021

Zimowy spacer

      Niby zimowy, ale taki jakby już przedwiosenny. W powietrzu unosił się przyjemny zapach ziemi, nad drzewami latały świergoczące ptaki, a lekko mroźne powietrze przesycone było promieniami ciepłego słońca. 


       Bardzo nastrojowa pogoda, taka optymistyczna, robiąca nadzieję na zmiany w przyrodzie i zbliżającą się kolejną porę roku.

         Pewnie biała zima jeszcze wróci (w tym roku wzięła to sobie najwyraźniej za punkt honoru), ale taki przerywnik przywołujący wiosnę, poprawia ogromnie nastrój. 

 
 Spacer z aparatem w dłoni i laluszkiem pod pachą ogromnie mnie zrelaksował.
 
 
Trzeba przyznać, że model bardzo fotogeniczny. 
Ogromnie podoba mi się jego twarz, usta i dalekowschodnie rysy. 

 Kochani, życzę miłego weekendu 

i nadziei na lepsze jutro, przesyconej wiosennym nastrojem. 

Uściski!

Wasza Aya

21 komentarzy:

  1. Wspaniały model, ale czy nie za zimno mu bez kurtki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie masz taką wiosenną pogodę? U mnie z pół metra śniegu. Dziś na noc zapowiadali -18, kwiaty przenosiłam do ogrzewanej werandy. Chętnie bym poszła zrobić jakąś sesję, ale jest nieludzko zimno. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiam, jakim cudem u Ciebie taka pogoda? U nas mróz a wiatr taki, że przewieje "do żywego"!
      Niemniej bardzo podobają mi się zdjęcia i ten przystojny chłopak. Fajnie go ubrałaś, sweterek jest kapitalny!
      Pozdrawiam Cię, Ayu, serdecznie ♥

      Usuń
    2. U nas na Mazowszu też mróóózzzz na całego. I taki cudowny śnieg. Do sklepu idzie się wydeptaną ścieżką, niemal jak w moim dzieciństwie. A ptaszyska, owszem. Dźwięczą już od końca stycznia, bo o tej porze roku, standardowo rozpoczynają swoje "walentynki" ;-) co nie zawsze daje się zauważyć w mieście.
      Pozdrawiam Cię i zjawiskowego młodzieńca jak najserdeczniej! :-D

      Usuń
    3. Dziewczyny, mieszkam w centrum Polski i taka przedwiosenna pogoda utrzymywała się jedynie kilka dni. Zaledwie dwie, czy trzy doby po napisaniu tego postu, zima do mnie powróciła. No i jak do tej pory trwa - wszędzie biało i mroźno. Uściski! Dziękuję! Pozdrawiam Was cieplutko!

      Usuń
  3. U nas także się wiosennie zrobiło, choć straszą już powrotem mrozów, więc nic dziwnego, że Twój lalek zapragnął choć trochę nacieszyć się słoneczkiem i ciepłem. Mimo egzotycznej urody świetnie się odnalazł w naszym klimacie ;). Ogromnie mi się podoba jego sweterek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i powróciła "Zimora" jedna. Ech... Chyba już się nią nasyciłam i czekam niecierpliwie na wiosnę. Sweterek autorstwa Kamelii. :-) Uściski! Dziękuję!

      Usuń
  4. Jaki uroczy blondynek :) Pasuje mu ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sweterek ! Lubię Twoje ujęcia. Z ręki, tzn lalka trzymana w jednej dłoni a focenie drugą ?Mnie sięta sztuczka nigdy prawie nie udaje....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je lubię, choć chciałabym ogarnąć bardziej sztukę ustawiania lalek tak, żeby same stały. Nie zawsze mi sie to udaje, nie zawsze też znajduję odpowiednie tło i otoczenie do takich zabiegów. Dziękuję serdecznie. Pozdrowionka!

      Usuń
  6. Świetnie wygląda, dobrze mu w tych kolorkach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny z niego lalek, nie pogardziłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sesja. A chlopak fantastycznie ubrany i w dodatku grzecznie pozuje. W ogóle fajny z niego gość.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to naprawdę sympatyczny lalek o miłej buzi i fajnych włoskach. Super lalkowy model. Dziękuję. Buziaki!

      Usuń
  9. Model nie z mojej bajki. Pewnie jest nawet ładny, ale nie umiem tego zauważyć. Za to widzę śliczny niebieski sweterek :) Własny wyrób?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihihi :D No i tak się zdarza. :) Sweterek to dzieło Kamelii :-) Pozdrowionka

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *