O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 14 lutego 2021

Walentynkowo - tłustoczwartkowo

      Dzisiejszy wpis jest z rodzaju postów miniaturkowych. W ciągu ostatnich miesięcy lepiłam z modeliny bardzo sporadycznie, rzadko dłubałam też akcesoria do lalkowego świata, ale mijające dni zmotywowały mnie do działania. Postanowiłam w tym wpisie połączyć zarówno Tłusty Czwartek, jak też dzisiejsze Święto Zakochanych i Obłąkanych ;-). No i powstały takie różności*:

* Okrągłe pączki już miałam, dolepiłam inne rzeczy. 

Kwiaty nie są mojego autorstwa - kupiłam je w sklepie Action. 

         To była naprawdę fajna zabawa, choć związana z siedzeniem w jednym miejscu przez kilka godzin, w bałaganie. Taka zabawa coraz bardziej wyczerpuje mój kręgosłup, a sprzątanie po całokształcie aktywności odrobinę irytuje, stąd ostatnio wolę fotografować lalki, niż bawić się miniaturkami, siedząc kołkiem przy stole. No, ale raz na jakiś czas, bez przymusu, przy podszeptach weny, lubię tak się bawić.

       Dodam jeszcze, że jakiś tydzień temu kupiłam sobie pióro do grawerowania na baterię i dzięki niemu mogłam pobawić się też trochę drewnem. Powstały takie oto akcesoria do miniaturowej kuchni:

A Wy?

Czy w ostatnim czasie robiliście jakieś miniaturki? 

_______________________________

Pozdrawiam Was serdecznie!

Miłego tygodnia i dużo miłości wszelakiej 

(damsko - męskiej, rodzicielskiej, własnej, męsko - męskiej, damsko - damskiej, 

lalkowej, psiej, kociej, i jakiej tam sobie jeszcze chcecie

- Wasza Aya




24 komentarze:

  1. Aya..you are truly AMAZING!!! If you had not put the centimes next to the food, I would have thought they were all real and for human consumption!!! Those are so good!!!! I am sure your dolls must be very happy today. Happy Valentines Day to you all!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoje miniaturki. Są wspaniałe! Jedzonko wygląda niezwykle apetycznie, a przybory kuchenne profesjonalnie. Ja już dawno nic nie stworzyłam, ciągle brakuje mi czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pączki wielkości dropsów, rozmiar dietetyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudności! Wszystkie te maleństwa wyglądają tak apetycznie, że aż się czuje zapach wanilii i konfiturek przez ekran :). Są przepiękne i niewiarygodnie realistyczne (ten cukier puder!!), prawdziwe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, ja nie mogę! Takie pyszne pyszności na stoliku! Wszystko wygląda smakowicie i tak "normalnie"! Każda potrawa boska, ale naleśnik mnie normalnie rozwalił :)))
    Drewniane akcesoria przecudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naleśniki są zawsze najlepsze - czy te lalkowe, czy prawdziwe. Mniam - uwielbiam :D Jestem z tych, którzy kochają naleśniki, pierogi i inne takie ;-)

      Usuń
  6. Zazdroszczę cierpliwości, ale przede wszystkim zręczności. Mam nadzieję że taki efekt końcowy0 wynagrodził cały trud

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pozytywny odbiór. Pozdrowionka :-)

      Usuń
  7. No nie!:) Te miniatury wyglądają tak realistycznie i smakowicie, że sama bym z chęcią zębiska zatopiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już podziwiałam na fb i insta i wciąż jestem pod ogromnym wrażeniem. Zjadłabym wszystkie te smakołyki, najwyżej brzuch by mi pękł 😂
    Drewniane akcesoria uwielbiam w ludziowej skali, to i w lalkowej podziwiam. Takie maleństwa, a takie realistyczne. Cudeńka! Ty to jednak miszczu jesteś, Iguś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marzenko ;-) Ja z kolei podziwiam Twoje maleństwa :-) ^_^ I tak się wzajemnie podziwiamy :D

      Usuń
  9. Głupio napisać, że "jak zawsze stworzyłaś cuda", bo to by coś ujęło perfekcyjnym, miniaturowym dziełom, które za każdym razem są niepowtarzalne i świadczą o Twoim wielkim talencie... Dużo zdrówka, energii i niewyczerpanych pomysłów, Ayu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, co napisać, ale chyba jest mi ogromnie miło i poczułam się dumna. Dziękuję serdecznie. Pozdrawiam ciepło. Dużo zdrówka!

      Usuń
  10. Świetne miniaturki, wyglądają bardzo realistycznie. Praca nad takimi maleństwa jest pewnie trochę frustrująca, ale wynik końcowy chyba wynagradza starania. Ja jestem beztalencie, nic nie tworzę. Bardzo podziwiam za tworzenie takich miniaturowych cudeniek. Życzę weny do tworzenia następnych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma jakiś talent, jeśli nie w takiej dziedzinie, to w innej. I to jest świetne, bo ludzie mogą się uzupełniać umiejętnościami. Jestem przekonana, że posiadasz umiejętność, której nie mam ja, bądź ktoś inny. Dziękuję za życzenia. Ja również życzę indywidualnego rozwoju. Uściski.

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *