O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

środa, 9 grudnia 2020

Zima nadchodzi...

          Kalendarz wskazuje zbliżającą się zimę... I choć pewnie, jak w ubiegłym roku, będzie to okres szaro - burych pejzaży, to jednak brak śnieżnego puchu nie przeszkadza by ogłosić ten czas najzimniejszym, stąd odpowiednie ubranie jest koniecznością. 

       Jakiś czas temu dostałam płaszczyk lalkowy od Ewy z Porcelanowych Lal. Ogromnie mi się spodobał. Do tej pory jednak nie było okazji, żeby go ofocić w plenerze. Pomyślałam, że nawyższy czas to zmienić. 

       Chciałam także zaprezentować czapeczkę, która przybyła do mnie z Dłubanin Lalkowych. Wstępnie wykonana dla Real Puki Soso, spełniła się również w świecie Barbie. Wełenka czapki jest tak fajnie elastyczna, że udało mi się ją wcisnąć na głowę większej lalki. Bardzo mnie to cieszy, bo lubię u barbioszek nakrycia głowy. 

 

     Strój zdobi torebka wykonana przez Ewę z Porcelanowych lal. 

 

W roli szalika występuje... 

gumka do włosów.

Moja osobista

 😊😋😅.


       I tak przemierzyliście ze mną część drogi, jaką pokonuję, udając się do mojej pracy. Było mi bardzo miło spacerować z Wami. A Dziewczynom, Ewuni i Marzence, raz jeszcze dziękuję za niespodzianki.

Uściski! 

Ubierajcie się ciepło!


 

 
 

17 komentarzy:

  1. Ależ Ty masz piękną drogę do pracy :0)
    Lalka ślicznie ubrana :0) i muszę pochwalić pomysł z szalikiem z gumki, świetny pomysł :0) zapamiętam i bezczelnie wykorzystam ;0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
  2. Panienka się teraz nie przeziębi. Pięknie jej w tym stroju. Życzę śniegu na Święta, tak nie za dużo, ale żeby było biało. Myślę, że po tym co przeszliśmy to się nam należy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba rok 2021 powoli zaczyna wynagradzać zeszłoroczne niedostatki ;-) No zobaczymy...

      Usuń
  3. Strój Barbioszki i dodatki podziwiałam już na IG. :)
    Bardzo jej we wszystkim do twarzy.
    A drogę do pracy masz znacznie ciekawszą od mojej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko maleńki fragment tej drogi - dojeżdżam 30km ;-) Dzięki serdeczne. Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Przepiękny strój. Bardzo unaturalnił lalunię. A torebunia - powala! :-)
    Oj, już zapomniałam, czym jest droga do pracy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk i torebka śliczne. I zdziwiłam się, że czapeczka Justynki pasuje na barbiochę. To super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale się prezentuje. :) I jaka radosna. :)
    Pomysł z gumką genialny. xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Panna cieplutko ubrana i elegancka, zatem można spacerować i przy chłodzie w niepogodzie! Masz bardzo malowniczą drogę do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fragment tej drogi jest dość przyjemny, fakt :-) Pozdrowionka!

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *