O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

czwartek, 31 grudnia 2020

Lalkowa wizualizacja roku

     Gdyby ktoś poprosił mnie o wskazanie lalki, która oddaje swoim wyglądem cechy roku 2020, wskazałabym właśnie tę... 

 ***

Lalka pierwotnie nieogarnięta, pogrążona w wizualnym chaosie. 

Lalka prosząca o wsparcie.

 Lalka piękna, ale potrzebująca opieki...

Lalka, z której wyłoni się 2021 rok...


***

     Naprawdę, tak właśnie pomyślałam, kiedy zobaczyłam pannę w okolicznym markecie.

 
   Wystraszona lalka z butami, kolczykami i naszyjnikiem we... włosach (???)  
Idealne odzwierciedlenie dziwactw tego roku...
Przyznajcie sami... 

     Kiedy obserwujesz ją w sklepie, nie wiadomo jakie ma ciałko. Nie wiadomo też, jaki ma strój. I w zasadzie, kto kryje się pod tą smutną buźką, także nie wiadomo... Niby są rysunki, które sugerują postać, ale... kusi by sprawdzić... Taki chwyt marketingowy dla ciekawskich dziewczynek (czyli dla mnie).

Cóż było robić, przygarnęłam laluszkę.

***

      Po zdjęciu smutnej minki z pomocą specjalnej "maski", wyłoniła się miła, nieśmiało uśmiechnięta buźka, dająca nadzieję na piękny początek czegoś nowego, na przemianę w ład i porządek. 

     Najpierw z włosków wyjęłam wszystko co w nich tkwiło, a je same umyłam w ciepłej wodzie z mydłem, usuwając lakier.

 Moim oczom ukazała się przesympatycznej urody panna. 

Po ponownym ubraniu, założeniu ozdób i bucików, lalka wyglądała olśniewająco.

I choć nie jestem fanką wielkogłowych lal, ta ujęła mnie swoją buzią, ciałkiem i włoskami.

Te ostatnie okazały się bardzo miękkie i solidnie wszyte - to lubię.

 
Jej szklane oczka sprawiają wrażenie nieustannie skupionych na tobie.
Jakkolwiek ustawisz jej głowę, one zawsze zerkają na ciebie. 
 

Myślę, że jest bardzo fotogeniczna.

 
No i ma duży potencjał w lalkowaniu, bo to panna o dwóch twarzach...

      Gdyby nie ta wysoka cena, chyba kupiłabym jeszcze inną lalę tego typu - ich ruchome ciałko zwiększa ilość póz przy fotografowaniu, co jest zawsze mile widziane. Poza tym, jak informują Internety, producent chyba podpatrzył tendencję Mattela zmierzającą do różnorodności i nadał lalkom różne ciałka: krągłe, smukłe, wyższe, niższe... Już w sklepie dostrzegłam inne panny, które miały nóżki smuklejsze, dłuższe niż moja, która zdaje się jest okrąglinką. 

***

      Laluszka, z brzydkiego, wystraszonego kaczątka, 

przemieniła się w olśniewającego łabędzia. 

 

      I tego Wam życzę! Życzę Wam, aby nadchodzący 2021 rok stał się dla Was takim łabędziem, który porzuca swoje wcześniejsze oblicze. Który wyłania się z 2020 roku po to, by stać się silniejszym, piękniejszym i mądrzejszym o przebyte doświadczenia. 

Dbajcie o siebie. Bądźcie szczęśliwi. 

Spełniajcie marzenia! Lalkujcie! 

_______________________________________

Wszystkiego najlepszego w 2021 roku!

Happy New Year 2021! 


Pozdrawiam - Wasza Aya.

________________________________

*Lalka z serii Fail Fix 2019, producent: Moose Toys/Moose Enterprise, USA/Australia


14 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Super pomysł z tą lalką w całym wpisie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w nowym roku, spełnienia marzeń lalkowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł na lalkę, choć to akurat nie moja bajka. Zdaje się, że teraz panuje moda na niespodzianki. Wystarczy spojrzeć na te wszystkie LOL, Color Reveal i inne tajemnicze panny. Element zaskoczenia dodaje smaczku zabawie.
    Pomyślności w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo trafne porównanie, a laleczka urocza :)! Choć zdecydowanie bardziej podoba mi się w swojej radośniejszej, odświętnej odsłonie :). Życzę Ci ze wszech miar udanego, spokojnego roku, który będzie odpoczynkiem po szaleństwach 2020 :). Dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  5. I Tobie życzę wszystkiego dobrego, szczęśliwego, spokojnego i normalnego roku 2021, bez tych wszystkich wątpliwie miłych niespodzianek.
    Panna śliczna, wersja usmiechnięta szalenie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam je na Amazonie. Nie ujęły mnie. Podobne do tych Rainbow High, czy jakoś tak. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrego i normalnego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego w nowym roku, odpoczynku po niespodziankach szalonego 2020 roku, zdrowia, spokoju, spełnienia marzeń lalkowych i innych. Nie będę kupować tych lalek, ale podobają mi się. Opisywana panna ma uroczą twarz i ciekawy odcień włosów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnego tego nowego roku:))))
    Zapewne nie kupię, ale ciałko to ma fajniutkie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy pomysł i udana sesja. Panna-na szczęście nie w moim stylu-ale autentycznie mi się podoba-jest tuż przy granicy mojego złamania się na nią ;p Mam nadzieję, że jednak się nie skuszę :)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ayu, Twój post sprawił mi wielką przyjemność i - nie ukrywam - niespodziankę! Wykorzystanie wizerunku tej panny do złożenia życzeń na Nowy, pomyślniejszy Rok było mistrzowskie! Jednocześnie pokazałaś dziewczynę, o której nie miałam najmniejszego pojęcia! Lalunia jest super! Muszę poszperać w sieci i poznać jej koleżanki :)))
    Składam Ci też najserdeczniejsze życzenia zdrówka i pomyślności w Nowym Roku ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealna alegoria! Rzeczywiście, oby było tak jak piszesz, że nowy rok będzie lepszy, bo chyba gorszy być nie może :)
    Lalka jest fantastyczna, piękne włosy, szklane oczy, artykulacja, stojak i inne liczne akcesoria! Oglądałam jej recenzję na Youtube. Efekt niespodzianki i przemiany to dodatkowa atrakcja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję i również życzę Zdrowego i Dobrego Nowego Roku :0)
    Bardzo obrazowo przedstawiłaś nowy i stary rok przy pomocy tej laleczki o ślicznych, mimo wszystko, obliczach :0)
    Mnie również podoba się ta laleczka, ale jej nie kupię ;0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *