O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

czwartek, 11 czerwca 2020

Kolejne wspomnienia z Trójmiasta & akcja miejska "Ubierz słupka"

     Pomyślałam, że podzielę się z Wami jeszcze innymi trójmiejskimi zdjęciami (oj coś czuję, że w tym roku jeszcze wrócę do bałtyckich wojaży). Zapraszam zatem do oględzin kolejnych fotek... 


       W Gdańsku przytuliłam do swojego grona kolejną pannę, 
tym razem Tenisistkę z serii You Can Be ;-) 




I jeszcze bonus: 
przystrojone uliczne słupki z Gdyni


Efekt akcji miejskiej pt. "Ubierz Słupka", zorganizowanej dla dzieci i ich rodziców z okazji Dnia Dziecka.


Mała Mi mnie urzekła ;-)



Pozdrawiam serdecznie! 
:-) 

24 komentarze:

  1. super akcja ze słupkami :)
    pannica świetnie wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa akcja, prawda? Mnie się bardzo spodobała i myślę nad skopiowaniem pomysłu na grunt miasta, w którym pracuję :-) A pannica, cóż - urodzona modelka ;-) :D Pozdrowionka!

      Usuń
    2. w Kołobrzegu np. mają akcję
      z metalową mewą - też fajowe...

      Usuń
    3. OOO naprawdę? Na czym polega ta akcja? Jestem bardzo ciekawa. :-) Spróbuję sobie wygooglować ^_^ Dziękuję za informację.

      Usuń
  2. Zdjęcia nadmorskich plenerów wspaniałe! Żaglowce wyglądają majestatycznie, a nowa panna jest ciekawa. Czy to może mold Raquelle? Akcja ze słupkami to fajny pomysł. Mała Mi jest najlepsza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne. Co do moldu... Hmmm... Wydaje mi się, że to raczej Teresa, ale nie jestem dobra w moldach. Może ktoś inny tu skomentuje. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Super ta akcja ze słupkami, mnie się podobała rybka i Mi również. Morze jest ciekawym tłem do lalkowych sesji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie ta akcja bardzo się spodobała, dlatego pozwoliłam sobie uwiecznić na fotografiach jej efekty :-) Co do morza... Oj tak, to wspaniałe tło, które "robi" każde zdjęcie. Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  4. Świetny pomysł na dekorację słupków, na pewno ulice bardzo na tym zyskały! Oo, cieszę się, że mogę u Ciebie zobaczyć tenisistkę "na żywo", bo także się nad nią zastanawiałam :)! A zdjęcia znad morza - cóż, nieodparcie piękne! Cudne jest zwłaszcza ujęcie z żaglowcami w tle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :-) Planowałam kupić inną biedronkową babriochę, ale nie było jej wszędzie, gdzie tylko szukałam. Była jedynie tenisistka, która znajdowała się na odległej liście życzeń. Co było robić, wzięłam :D

      Usuń
  5. O, jakie fajne te słupki :D A panna tenisistka to co ma za mold?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie słupki urzekły :-) A tenisistka to moim zdaniem Teresa, choć pewności nie mam.

      Usuń
  6. Ta :) to kwadratowa Tereska :P
    Piękne ujęcia w nadmorskim klimacie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! tak myślałam, że Tereska :D (Kwadratowa :D :D :D dobre) Dzięki Ewuś.

      Usuń
  7. Ta lalka jest naprawdę piękna. Bardzo służy jej słoneczna pogoda a w słońcu jej twarz promienieje a jasne, pszeniczne włosy cudnie lśnią! Opalone ciałko doskonale prezentuje się w takiej scenerii! Super zdjęcia!
    Tenisistka też śliczna ♥
    Projekt ze słupkami niezwykły i sympatyczny:)))
    Pozdrawiam Ayu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fotki znad morza urzekły i mnie, chociaż tym razem to uliczne słupki zrobiły na mnie największe wrażenie. Świetny pomysł.
    Obie panny śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uliczne słupki i moje serce podbiły :-) Także tym razem lalki przegrały :D Pozdrowionka :-)

      Usuń
  9. Piekna fotorelacja <3

    Ja nie biore lalek na urlop...nigdy mi sie nie mieszcza juz a i na wakacjach jakos nie mam ochoty latac z aparatem i lalkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^_^ A ja z kolei uwielbiam biegać z aparatem i lalką podczas urlopowych wojaży :-) Uściski!

      Usuń
  10. Obie dziewczyny super wyglądają w takim nadmorskim otoczeniu, tenisistka ma bardzo ciekawą urod! A słupki rewelacja, tak wesoło i kolorowo tam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu radośniej z ubranymi słupkami, prawda? :D Pozdrawiam. Dziękuję.

      Usuń
  11. Twoje lalki wyglądają na zrelaksowane :) Super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ piękne, słoneczne i pełne pozytywnej energii zdjęcia. Panna tenisistka jest bardzo urodziwa.
    A słupki mega! :D

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *