O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 10 maja 2020

Majowa niedziela

        Pierwszy raz w tym roku wybrałam się w prawdziwy (nie balkonowy) plener. Mimo, że słońca było niewiele, dało mi to ogrom radości. Na chwilę zupełnie zapomniałam o wirusie w koronie. To jest właśnie magia fotografowania - człowiek skupia się wyłącznie na tym, żeby zrobić ciekawe ujęcie, reszta zostaje za nim. 

     W fotografowaniu miałam dzisiaj wsparcie kolegi, który poddawał mi świetne pomysły i dostrzegał ciekawe rozwiązania w zakresie wykorzystania przestrzeni i terenu. Jak się okazuje miejsce, w którym się bywało nie raz i w którym się już fotografowało, może dać nowe możliwości, wystarczy jedynie je dostrzec. Kilka fotografii prezentowanych dzisiaj, jest również jego autorstwa, Ł.G. - dziękuję. 

Poniżej efekt działań plenerowych. 



Przy okazji pokażę kolejne miniaturowe obrazy, które namalowałam akrylami.
Tym razem temat prac skupił się wokół Piotrkowa Trybunalskiego
oraz miejsc charakterystycznych dla tego miasta.




Pozdrawiam Was serdecznie! 
Życzę miłego niedzielnego wieczoru i wspaniałego tygodnia. 
Uściski. 

30 komentarzy:

  1. Świetne ujęcia! Mi też robienie zdjęć sprawia zawsze mnóstwo radości :D A obrazy - cudeńka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotografowanie to fantastyczna odskocznia od rzeczywistości, nawet jeśli się fotografuje rzeczywistość. Pozdrawiam ciepło. Dziękuję serdecznie.

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia, takie radosne i kolorowe :)! Wiosna na nich w pełni, aż przyjemnie popatrzeć na soczystą zieleń i Twoją śliczną dziewuszkę. Zachwycam się też Twoimi miniaturkami - są cudne, a kiedy sobie jeszcze uświadomię, jak są maleńkie, to mój podziw dla Twojego talentu jest bezgraniczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Chiriannko, starałam się, żeby jakoś uchwycić tę wiosnę pomimo chmur. I dziękuję za opinię w kwestii obrazów. Serdeczności. 🙂

      Usuń
  3. Śliczne ujęcia Iguś. Widzę, że nie tylko Ty zaopatrzyłaś się w aparat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sówko. Tak, panna Rachelka także fotografowała 😉 Usciski

      Usuń
  4. Fantastyczne zdjęcia. :) Super mieć kogoś, kto coś podpowie - ja nie raz korzystałam ze wskazówek Męża. :)
    Panna urocza i uśmiechnięta - w połączeniu z wiosną i plenerowymi zdjęciami jest idealnym sposobem na poprawę humoru. :)
    A Twoje miniaturowe dzieła podziwiam i zachwycam się nimi nieustannie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kamelko :-) Powtarzam to od wielu lat, że plenerowe fotki zawsze korzystniej wychodzą, niż te domowe - dlatego tak bardzo je lubię. A pomoc kumpla, męża, koleżanki, siostry czy brata są zawsze mile widziane, szczególnie w tym hobby. Co do miniaturek... Bardzo Ci dziękuję za opinię <3 Buziaki!

      Usuń
  5. Wspaniała sesja.:) Odważna dziewczyna, nawet pajęczyna jej nie straszna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pomysł ze zdjęciem przy pajęczynie był pomysłem kolegi, zresztą to także jego fotki. Myślę, że wyszły bardzo fajnie. Panna odważna, fakt, ja miałam obiekcje co to obcowania z pajęczyną. :D

      Usuń
  6. Jeżu kolczasty, jak ja uwielbiam te Twoje miniatury, prawdziwe dzieła sztuki! Mogłabyś stworzyć miniaturowy Louvre dla swoich lalek.
    Co do modelki dzisiejszej sesji, to podoba mi się jak pięknie pozują lalki artykułowane. Moje winylowe sztywniary jednak tak nie potrafią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie MtM-ki dają wiele możliwości pozowania, bardzo je przez to lubię, choć i u sztywaniarek można coś wykrzesać. :-) Dziękuję za opinię w odniesieniu do miniaturek. No, powiem Ci, że wciągnęłam się w te obrazki - bardzo mnie uspokajają. Dziękuję raz jeszcze serdecznie. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Świetne te obrazy. Podoba mi się też bluzka lalki,pasuje do niej bardzo :) A to metalowe to zegar słoneczny może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne :-) Bluzka od pana fashionistka z długimi włosami. To metalowe - tak to zegar słoneczny :-) Pozdrawiam ciepło. :-)

      Usuń
  8. Obrazy już podziwiałam na IG. Są niesamowite! A zdjęcia wyszły rewelacyjnie, modelka jak żywa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne :-) Bardzo mi miło, że masz tak pozytywny odbiór tego wszystkiego. Pozdrawiam ciepło. :-) Uściski.

      Usuń
  9. Bardzo ładne, optymistyczne zdjęcia :)
    ... a miniatury MUSIAŁ namalować krasnoludek - nie ma innej opcji !!! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przetrzymuję w domu całe stado krasnoludków - kurczę, wydało się :-) Pozdrawiam ciepło. Serdeczności Kasiu! Dziękuję :-)

      Usuń
  10. Really lovely series of photos. The colors are vibrant and the doll and background beautiful. Thank you for sharing pictures from your corner of the world.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uważam, że ujęcia są niezwykle piękne i pomysłowe! Wspaniała modelka na spacerze, uśmiechnięta, z aparatem foto i pełna radości i energii!
    Rewelacyjne miniaturowe obrazy! Padłam, normalnie padłam z zachwytu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oluniu za tak sympatyczny komentarz. Miło mi bardzo. Pozdrawiam :-) Uściski.

      Usuń
  12. Ten bukiet pięknych kwiatów to pewnie od kolegi :D
    Piękna sesja w plenerze, ale Twoje miniatury obrazów wymiatają <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, wyłącznie "kumplowski" bukiecik :-)
      Dziękuję Ewuś :-) Pozdrowionka :-)

      Usuń
  13. widać miłość Ł.G. do lali w tej sesji!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inusiu, z miłością do lali bym nie przesadzała, to zdecydowanie nie jego bajka, ale ma świetne oko do otaczającej nas przestrzeni i niebanalne pomysły. :-) Aparat go lubi, a to duża moc :-)

      Usuń
  14. nie mogę się napatrzeć
    na Twoje arcydzieła ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Moją uwagę przykuł aparat lalki, a obrazy są niesamowite! Jak ty to namalowałaś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Aparat made by Aya w Świecie lalek ;-) A obrazy... No ostatnio mam jakąś taką fazę na malunki w skali mini :-) Ale do tego potrzeba cieniutkiego pędzelka. Miałam bardzo cienkiego, a i tak mu zmniejszyłam owłosienie o połowę. Pozdrawiam ciepło!

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *