O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

poniedziałek, 23 grudnia 2019

Wesołych Świąt!

     Ja w zasadzie ich nie obchodzę, są dla mnie okresem odpoczynku od pracy, relaksem, może momentem delikatnej nostalgii, refleksji nad życiem. Można rzec moje świętowanie nie ma podłoża religijnego, jest bardziej takim swoistym wyoutowaniem się w domowym zaciszu. W zasadzie bardzo lubię ten grudniowy przerywnik w pracy, magiczny czas, kiedy wystawy sklepowe przywdziewają szatę wszelakich świecidełek, kiedy słyszę w sklepach amerykańskie "We wish you a Merry Christmas...", a podrabiani Mikołaje biegają z rozwianymi brodami szukając na ostatnią chwilę wymarzonych prezentów dla bliskich. Taki fajny bajkowy czas... Kojarzy mi się z dzieciństwem, kiedy próbowałam przyłapać Mikołaja na gorącym uczynku i zawsze usypiałam z zabawkowymi marzeniami w głowie... Mimo, że nie jestem chrześcijanką, w mojej rodzinie zawsze była choinka - jedyny element nawiązujący do świąt. Moja mama uważała, że dzieci kochają choinki i że także powinnam ją mieć. Cieszę się bardzo, że tak było, wspominam to z ogromnym sentymentem i radością. 

Rok zbliża się ku końcowi. Zamykamy kolejny rozdział z naszego życia, a przed nami otwiera się następny, taka czysta karta. Rodzi się nadzieja na realizację kolejnych marzeń i planów, może jakichś życiowych zmian... Życzę Wam Kochani, aby wszelkie Wasze plany udało się zrealizować wraz z otwarciem nowego rozdziału, a czyste karty życiowej księgi zapisały się wyłącznie pozytywnymi wyrazami. 


Zdrowych, radosnych, przyjemnych Świąt Bożego Narodzenia!
Buziaki! 

20 komentarzy:

  1. Przyjemnego odpoczynku i wszystkiego dobrego!
    Oby nowy rok okazał się łaskawy dla nas wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  2. I Tobie wszystkiego najlepszego, spokoju i radości. I odpoczynku. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogodnych, radosnych Świąt! Ja też bardzo lubię sam okres przygotowań do Świąt i oczekiwania na nie :). Twoja panna błyszczy w tej sesji niczym pierwsza gwiazdka :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci odpoczynku w ten grudniowy czas, a w Nowym Roku wiele lalkowych wspaniałości :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt i udanego relaksu !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego :) spokoju, spełnienia życzeń i uśmiechu na twarzy częstego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też tak mam - siedzę w spokoju na tyłku i cieszę się, że nikt nic ode mnie nie chce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka razy w roku potrzebny jest reset. Chrześcijańskie Boże Narodzenie też może być czasem resetu dla osob innej wiary. Życzę Ci żebyś sobie odpoczęła i wyciszyła się. Wesołych Świąt! ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt i spełnienia Marzeń Iguś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Różne fazy przechodziłam w życiu. Od takich,o których piszesz "że dzieci kochają choinki", po własne poszukiwania religijne, ale zawsze z choinką :-), poprzez odnalezienie się w Kościele Katolickim, utratę wiary na wiele lat i powrót, choć już na innych zasadach. Była radość, ekscytacja, łzy - teraz jest tylko spokój i różnorodne wspomnienia, choć niestety zdarza mi się czasem w Święta pracować...
    Wszystkiego najlepszego dla Ciebie :-D

    PS. Marzę o tej lalce!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wishing you a very merry holiday season and a new year filled with dolls, new adventures and the joy that comes from all good things in life.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęśliwego Nowego Roku! Samych najlepszych dni i niech spełnią się Twoje najskrytsze marzenia (nie tylko te lalkowe) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja trochę w niedoczasie, ale chciałabym złożyć Tobie życzenia rozwijania twórczości i pasji lalkowej w Nowym Roku 2020 i oczywiście spełnienia lalkowych marzeń! :*

    ps. poluje na te pannę od dłuższego czasu a jak na złość, nie widze jej ostatnio nigdzie w lokalnych sklepach :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna dziewczyna, pełna radości i nadziei na cały Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *