O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

czwartek, 12 grudnia 2019

Samoprezent mikołajkowy

     Za nami mikołajki, wkrótce połowa grudnia. Czas ucieka jak szalony. Naprawdę nie wiem, kiedy ten rok zleciał... Z okazji mikołajek planowałam sprezentować sobie kolejnego azjatyckiego chłoptasia BTS, ale Empik miał takie nagromadzenie przesyłek w moim mieście i okolicy, że ten teren przestał być dostępny jako miejsce odbioru przesyłek na jakiś czas. Jechanie 60 km dalej już nie bardzo mi się opłacało cenowo. Zrezygnowałam. Kiedyś pewnie wrócę do pierwotnego planu, tymczasem na celowniku pojawiła się inna zdobycz, którą postanowiłam przygarnąć. 

Przedstawiam Wam Barbie Graduation 1996 :-) 


Przyjechała do mnie od kolegi lalkowicza - dziękuję Areczku bardzo mocno! 
Myślę, że jest cudowna! 


Panienka dołączy do mojej pierwszej lalkowej absolwentki
Christie z 1997 roku , 
którą przytuliłam kilka lat temu


Pozdrawiam Was serdecznie! 

19 komentarzy:

  1. Przepiękna blondyneczka. Ładnie wygląda z koleżanką. Szczerze Ci gratuluję a Koreańczyka jeszcze przygarniesz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że Koreańczyk jeszcze do mnie trafi, oj tak :-)

      Usuń
  2. Dziewczyny szkolę skończyły, teraz będzie czas na szaleństwa ;)Fajnie, że przygarnęłaś , bo Koreańczyki jeszcze będą, a fajne superstarki nie co dzień się trafiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz bardziej moje serce zaczyna bić mocniej kiedy widzi superstarki... Mają coś w sobie, fakt. To magia marzeń sprzed lat chyba. :-) No i dawna jakość wykonania.

      Usuń
  3. obie piękne! zawieszam oko w zachwycie =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna! :)
    Oj tak, czas ucieka w zastraszająco...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mikołajowi czasem trzeba trochę pomóc ;)... Wspaniały prezent, Superstarki są jednak niesamowicie urokliwe! Na koreańskich idoli też na pewno przyjdzie czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopina ma tyle pracy, że zdecydowanie należy mu pomóc ;-)

      Usuń
  6. Śliczna! Obie śliczne! Gratuluję pięknej panny!

    OdpowiedzUsuń
  7. O mignęła mi taka na FB, jaka ona jest prześliczna, po prostu klasyczna Barbie. Pięknie się prezentuje razem z Krystynką. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, moja Barbarka była wystawiona przez kolegę właśnie na FB :-) Uściski i pozdrowionka.

      Usuń
  8. Fantastyczne dziewczyny! Teraz nie ma już takich lalek...

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *