O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

wtorek, 1 maja 2018

Wiosenna wycieczka

Niespodziewanie wybraliśmy się dzisiaj na krótkie zwiedzanie Pabianic.
Asha skorzystała z okazji i wskoczyła mi do plecaka,
roszcząc sobie prawo do pierwszych wiosennych fotek.


Ponieważ stęskniłam się za foceniem w plenerze, 
była to dla mnie czysta przyjemność.


Słońca było dużo, temperatura wysoka - odpoczęłam

***
Co słychać?
Jak tam majówkowy odpoczynek?
Pozdrawiam ciepło :-) 

34 komentarze:

  1. Super wycieczka!
    Twoja panna wygląda cudnie! Bluzka po prostu obłędna, a ze spodniami tworzy piękną kreację.
    Ja też korzystam ze słonka i pięknej pogody, i panny na tym korzystają.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Bluzka została kupiona w ciucholandzie. Nie mam pojęcia od jakiej lalki pochodzi, ale wykonana jest bardzo starannie. No i te kolory - mnie też bardzo się spodobała :-) Słonko ostatnio dodało mi energii - odżyłam. Dziękuję i pozdrawiam ciepło. :-)

      Usuń
  2. Jaka miła wycieczka! A Asha bardzo stylowo ubrana, bluzeczka super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam Pabianic, ale mieszkam w innym mieście w Łódzkiem, więc kiedy znajomi zaproponowali wycieczkę, zgodziłam się. Pomyślałam, że będzie to okazja do poznania okolicy :-) No, a Asha - wiadomo, musiałam ją zabrać ;-)

      Usuń
  3. Uwielbiam jej stylizację :D
    Zdjęcia bardzo ładne i pozytywne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wycieczka dodała mi pozytywnej energii :-) Dziękuję :-)

      Usuń
  4. No Asha zakasowała Pabianice. Właściwie świata po za nią nie widać. ;) Śliczna ta bluzeczka, taka latynoska. Dodaj falbaniastą spódnicę i Asha może iść na tańce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam taką białą, dłuugą spódnicę lalkową i planowałam jej założyć, ale że była cała pozagniatana, więc założyłam to, co było pod ręką - nie miałam czasu na prasowanie. Niemniej planuję też fotki z wykorzystaniem wspomnianej spódniczki. Uściski Sówko :-)

      Usuń
  5. Och, jak Asha wspaniale wygląda! Ma piękne ubranko! Bluzeczka rewelacyjna! Super zdjęcia!
    Pozdrawiam majowo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże miło uświadomić sobie, że to już maj - mój ulubiony miesiąc. Człowiek od razu inaczej funkcjonuje, kiedy dzień jest dłuższy, a słońce świeci intensywniej. W dodatku wszystko kwitnie i jest to niewątpliwie balsam dla oczu. Dziękuję i pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Hej Aya,
    Jakie świetne zdjęcia. Uwielbiam jej strój ... szczyt jest piękny.
    wielki uścisk
    Zakręt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) cześć Giac :-) Dziękuję :-) Ta bluzeczka też bardzo mi się podoba. Wyjście na spacer z aparatem w dłoni dało mi wiele radości. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. Super zdjęcia, a jej strój jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Asha wygląda na zachwyconą zwiedzaniem. Bardzo podoba mi się jej bluzeczka, taka afrykańska kolorystyka, podkreśla urodę Ashy. Widzę, że miło spędzacie razem czas. Przyjemnego wypoczynku. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stworzyła się okazja, to trzeba było ją wykorzystać :-) Nieoczekiwana propozycja wycieczki zmobilizowała mnie do wyjścia z lalką :-) Buziaki :-)

      Usuń
  9. Świetnie dobrałaś odległości, lalka wygląda, jakby spacerowała po mieście miniaturek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależało mi na tym. Może nie do końca wyszło tak, jakbym chciała, ale cieszę się, że mój wkład jest widoczny. :-)

      Usuń
  10. jakże miłe oczom i sercu
    pocztówki zaserwowałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Asha ślicznie pozuje w plenerze, nic, tylko cykać fotki! Majówkę mam dziurawioną wypadami do pracy, ale co zerknę za okno, mam ochotę prysnąć gdzieś na łono przyrody...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też takie dziury miałam, ale pomimo wszystko odpoczęłam :-) Pozdrawiam bardzo serdecznie :-) Dziękuję

      Usuń
  12. Piękne zdjęcia, Fantastyczny bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Прекрасные фото!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna ta Twoja Asha :D
    I sesja piękna z piękną turystką <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asha to Asha - wiadomo, jest power :P jaka panna, takie fotki :P

      Usuń
  15. Asha ma śliczną bluzeczkę, a w tym plenerze wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miałam tę bluzkę wykorzystać do jakiejś "tropikalnej sesji", ale nie mogłam się powstrzymać i wystartowałam z prezentacją wcześniej :D :-)

      Usuń
  16. Dla mnie, to były kolejne urodziny...
    Pozdrawiam Cię ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urodziny też są fajną sprawą :-) Pozdrawiam i wszystkiego, co najlepsze :-)

      Usuń
  17. Śliczna ta Asha od dziecka najbardziej podobały mi się lalki murzynki za to moja córcia zawsze wybiera lalki blondynki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mróweczko, ja też od dziecka kocham te ciemnoskóre :-)

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *