O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 6 maja 2018

Miniaturowy początek maja

      Majówkowe wypady za miasto, uzupełniałam tym, co lubię najbardziej - zabawą z miniaturkami. Głównie bawiłam się modeliną, ale w międzyczasie wykorzystałam też papier. Początek maja dał mi oddech i odreagowanie po intensywnym zawodowo kwietniu. Odpoczęłam, pomimo międzyświątecznych dyżurów w pracy. 

Oto moja "Majówka" w skrócie:

Modelina (Astra) :

* "naleśniki z serem i dżemem"


* "naleśniki polane miodem i posypane kawałkami czekolady"


* "donut"

* "misiowe ciasteczka"



Papier:

* "jajko sadzone"
- w roli białka - papier, cieniowany akrylami
- w roli żółtka - kropla farby akrylowej



Pozdrawiam Kochani!
Życzę miłego tygodnia 
:-) 

30 komentarzy:

  1. Piknik wygląda pyszne! To niesamowite, że można zrobić to wygląda tak realistycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinię, cieszę się, że moje miniatury wyglądają efektownie :-) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. No, nie... ;-) Choć zjadłam dziś 2 i pół standardowej porcji, jak to na imprezach bywa, Twoje realistyczne miniatury sprawiły, że znów po 15 godzinach wrażeń...poczułam głód ;-)
      Kiedyś zamówię sobie u Ciebie takie jajka i naleśniki do kuchennych sesji...
      Ja dopiero dziś mogłam odpocząć nie dość, że od pracy, to jeszcze w fantastycznym kontekście i wśród serdecznych Ludzi :-)

      Usuń
    3. Cieszę się, czytając Twój komentarz. Emanuje z niego radość i ogrom pozytywnej energii - widać, ze spędziłaś miło czas. Dziękuję za opinię. Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  2. Ach! Te Twoje cudne miniaturki! Dobrze, że jestem w trakcie jedzenia śniadania, bo zgłodniałabym na 100% od samego widoku. Genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) Kiedy mam czas i możliwość bardzo lubię lepić z modeliny i eksperymentować, wymyślać nowe "smakołyki". To mnie maksymalnie odpręża. Cieszę się, że się w dodatku podoba :-) Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  3. Ale pyszności! :) Aż nabrałam ochoty na naleśniki.
    Wszystko wygląda niezwykle realistycznie i jest takie dopracowane, podziwiam cię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Naleśniki z serem to moje ulubione danie w ludzkim świecie, choć sera białego nie za bardzo powinnam jeść, ale jakby nie było, są dla mnie inspirujące :P Lubię lepić różne wersje naleśników z serem. :P W ogóle temat naleśników dość często pojawia się w moich ulepkach - jakoś dobrze się w tych modelinowych naleśnikach czuję. Się rozpisałam - to przez te naleśniki :D

      Usuń
    2. Heh, ja też produktów mlecznych nie powinnam spożywać. Ale naleśnikom nie potrafię się oprzeć. Bardzo lubię takie w letniej wersji z owocami. Co do ulepków, to możesz jeszcze zrobić japońskie crepes w formie rożka. :)

      Usuń
    3. naleśnik - rożek powiadasz? Hmmm..., czemu nie? Mogę spróbować :D Tego jeszcze nie było :-)

      Usuń
  4. Aż nie do wiary, z czego zrobiłaś to jajko! Wygląda tak naturalnie. A naleśniczki z serem, pycha, narobiłaś mi ochoty, na prawdziwe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Sówko :-) jajko to kawałek białego papieru wycięty na kształt takiego jakby "rozlanego" jajka. na brzegach pocieniowałam je farbą akrylową. A żółtko to ... kropla żółtej farby akrylowej ;-) Kiedy wyschła kropla pomalowałam całość klejem Magikiem. :-)

      Usuń
  5. Nooo bardzo zabawne, ale... zrobiłam się głodna :) Twoje miniatury są obłędne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej zaskoczyło mnie to jajko z papieru 0-0. Po prostu jak to możliwe, by z papieru robić takie realistyczne żarełko? :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papier to świetne tworzywo! Zachęcam do zabaw z papierem :-) Pozdrawiam :-) I dziękuję

      Usuń
  7. Znakomite! Normalnie można poczuć głód! Moje panny mają naczynia, ale z jadła posiadają jedynie bułki i chleb, które dostały w prezencie...chętnie by się posiliły takimi frykasami :)))
    Mniam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, to musisz koniecznie pobawić się modeliną i zmajstrować pannom jakieś dodatkowe jadło, żeby nie żyły o chlebie i bułkach :D Wbrew pozorom takie ulepki nie są wybitnie trudne. :-) Uściski. Dziękuję.

      Usuń
  8. Brak mi słów. Zrobiłam się głodna.

    Jajko po prostu zmiotło system.

    Ale najładniejsze są naleśniczki z serem. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To chyba jakieś elfy lepią dla Ciebie te naleśniki, ciasteczka i inne miniaturowe cudeńka!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatrudniam kilka takich skrzatów, ale ciiii - nie mów nikomu :P

      Usuń
  10. Jajeczko sadzone wygląda bardzo apetycznie. Sama jem takie co drugi dzień bo bardzo lubię. Do tego smażone pomidory i szczypiorek. Mmmm. Pycha. Donut też super i te pancakes z miodem. Miodzio!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także lubię jajka sadzone, choć nie zawsze mam czas na zrobienie. Niekiedy zastępuje je gotowanymi, choć te pierwsze lepiej mi smakują... :D

      Usuń
  11. Прелесть!!! Прекрасная работа!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Cieszę się, że się Tobie podoba :-)

      Usuń
  12. No i głodna się zrobiłam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie Twoje miniaturki wyglądają przepysznie, ale jajko rozbroiło mnie zupełnie. Jest cudne i tak niesamowicie realistyczne, że aż czuję jego zapach. Jesteś czarodziejką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak pozytywny odbiór :-) Miło mi :-) Cieszę się, że papierowe jajko znalazło uznanie ;D Uściski

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *