O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

sobota, 9 grudnia 2017

Dziękuję

       Dzisiaj chciałabym napisać więcej, ale jakoś nie mogę. Dzisiaj żegnam się z moim dziadkiem, który odszedł z tego świata na zawsze. Będzie mi go bardzo brakować... :-( Dziękuję, że jesteście. Lalkowanie i Wasza obecność pomagają. Ewusiu, dziękuję za laleczkę. Jest śliczna.






35 komentarzy:

  1. Przyjmij wyrazy współczucia. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. To smutne, ale jesteśmy z Tobą Iguś .
    Parę lat wstecz moja mama odeszła 6 Grudnia :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi przykro, że Twój dziadek odszedł...Rozumiem co czujesz...Dwa lata temu w Wigilię odeszła Babcia mojego męża, którą kochałam jak swoją. Jeśli Ci to pomoże to póki o nim pamiętasz on będzie żył w Twoich wspomnieniach. Czas leczy rany i choć nigdy już nie jest jak kiedyś po pewnym czasie jest lżej. Dobrze,że chociaż leleczka ode mnie pozwoliła Ci na chwilę zapomnieć...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest mi ogromnie przykro, przyjmij wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjmij najszczersze wyrazy współczucia... W kwietniu tego roku zmarła moja ukochana Babcia, więc domyślam się co przeżywasz. Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przepraszam za swoje straty, moje szczere kondolencje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z całego serca współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję z powodu dziadka... Niestety, jedni odchodzą, drudzy przychodzą... Taka kolej rzeczy... :(.
    Mój tato zmarł jak miałam 12 lat... Do tej pory bardzo mi go brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  9. Это очень печально, когда уходят близкие люди(((

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjmij i ode mnie wyrazy głębokiego współczucia

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem z Tobą myślami...

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesylam wyrazy wspolczucia i sciskam z calej sily <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo współczuję utraty. Mam nadzieję, że nadchodzące święta przyniosą nieco ukojenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgredziku, obawiam się, że te Święta nie będą najlepsze, ale postaram się (dla Niego), żeby spędzić ten czas na wspominaniu pozytywnych rzeczy i pielęgnowaniu w sercu tego, co było. Może to pomoże.

      Usuń
  14. Bardzo Ci współczuję i życzę dużo siły. Dwa lata temu odszedł mój Dziadek. Człowiek, który w jakimś sensie mnie ukształtował, tak wiele rzeczy się od niego nauczyłam, ciągle to wykorzystuję w codziennym życiu. Nauczył mnie praktyczności, cokolwiek teraz tworzę, zawsze myślę o nim, jak on by to zrobił. Na pewno sporo łez wylewasz i smutku masz w sobie. Jesteśmy z Tobą! Trzymaj się :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Moje relacje z Dziadkiem były różne, czasem oddalaliśmy się od siebie, ale zawsze darzyliśmy się szacunkiem. Ostatnie siedem lat zbliżyło nas do siebie, poznawałam go na nowo. Miałam nadzieję, że będzie dane nam przeżyć razem jeszcze przynajmniej kilka kolejnych lat, ale los zadecydował inaczej. Bardzo mi go brakuje. Czasem wydaje mi się, że słyszę jego głos. Przed jego odejściem, wzywał mnie myślami. Czułam niepokój... Ech...

      Usuń
  15. So very sorry to hear about the passing of your grandfather.

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *