O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

sobota, 16 grudnia 2017

2 lata bloga...

Tak, to już dwa lata (a nawet dwa lata i jeden miesiąc) 😁
Minęło tak szybko, jakby to było wczoraj. 

      Pamiętam, kiedy dwa lata temu siedziałam przed monitorem, zastanawiając się, czy założyć tego bloga? Kusiło mnie niezmiernie, bo chciałam dzielić z kimś swoją pasję. Wahałam się jednak, ponieważ już jeden blog prowadziłam i obawiałam się czy podołam dwóm. Na szczęście jakoś to ogarniam i cieszę się, że wtedy podjęłam decyzję o zagospodarowaniu sobie drugiego kącika w blogosferze. Cieszę się przede wszystkim dlatego, że zyskałam liczne okazje do kontaktu z Wami. Taka obustronna wymiana twórczych myśli jest czasem bardzo potrzebna. Wiele się nauczyłam - bardzo Wam za to dziękuję. :-) 

Pozwólcie, że krótko i bardzo ogólnie przypomnę o tym, 
co się u mnie na blogu pojawiało. 

Pomoże mi w tym jedna z moich panienek, która rwała się do sesji aż furczało... 
Nie wypadało odmawiać. :-)

       Zacznę od tego, że podstawą założenia tego bloga było szycie dla lalek. Z czasem blog ewoluował, ale faktem jest, że zaczęło się od szycia. Były lepsze stroje i gorsze, ale szycie sprawiało mi wtedy wiele radości...



       Potem pojawiły się miniaturki. Było ich wiele, wykonanych z różnych materiałów: modeliny, drewna, papieru - wyobraźnia podsuwała różne pomysły. Miło mi, że przyjmowaliście je tak życzliwie. 




Były podróże - małe i duże..., 
które nauczyły mnie czerpać radość z sesji w plenerze.


Radość z plenerowych sesji podróżniczych, 
przelała się na chęć robienia sesji na miejscu,
o każdej porze roku - nawet przy trzaskającym mrozie.


To były fantastyczne dwa lata i bardzo trudno przedstawić je z pomocą kilku fotek.
To jedynie maleńka cześć tego, co przeżyłam w Świecie Lalek 
i tego, co się działo na blogu. Zresztą sami wiecie, bo zaglądaliście.

Jeszcze raz dziękuję, że byliście i jesteście.
Mam nadzieję, że spędzimy na wspólnym lalkowaniu kolejne lata.
Dziękuję 

Dziękuję też Mojej Przyjaciółce, która podglądała moje lalkowe zabiegi
i przez dwa lata kibicowała mi w lalkowaniu. 
Pozdrawiam także Jej małą Fashionistkę, która dopiero wdraża się w Świat Lalek! 
Buziaki od cioci!


15 komentarzy:

  1. Ależ fajny przegląd! Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. У Вас очень красивый и интересный блог 👍👍👍! Поздравляю с двухлетием блога!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała prezentacja! na szóstkę z plusem ♥
    dziękuję, że jesteś i pokazujesz swój kawałek
    świata pełnego pasji i zaskakujących pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych! :)
    Twój blog świetnie się czyta i jest bardzo inspirujący.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :))))))))
    Jak to już dwa lata! ależ ten czas zleciał :D
    Iguś tylko nam nie znikaj :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z powodu wytrwałości i:)) nadal, miłej zabawy w blogowanie życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromne gratulacje z okazji drugiej rocznicy bloga! Podsumowanie wypadło bardzo efektownie, pozostaje więc tylko życzyć Ci jeszcze wielu dłuugich lat blogowania :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Życzę jeszcze wielu wspaniałych lat blogowania.
    Świetna prezentacja zdjęć, genialny pomysł.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!!! Beautiful post :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję 2 rocznicy! Szybko zleciało, ale w tym czasie bardzo wiele udało Ci się zrealizować i osiągnąć :) Życzę wielu lat udanego lalkowania, które będzie Ci przynosić jeszcze więcej radości i satysfakcji, a nam niesamowitych sesji do oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na retrospekcję. Moje gratulacje z okazji rocznicy i wszystkiego lalkowego na dalsze lata. Zadziwiające, jak szybko płynie czas w blogosferze, a z drugiej strony zaledwie dwa lata, a jakbyś tu była od zawsze. Zawsze miło wpadać do Ciebie i podziwiać wytwory Twoich złotych rączek i Twoje śliczne lalki. Pozdrawiam serdecznie. :)♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego naj naj naj z okazji urodzin bloga! Twoje wspomnienia pokazują, jak pięknie się rozwijała Twoja pasja od początku jego założenia :-) Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego lalkowego!

    OdpowiedzUsuń
  14. GRATULACJE !!!! Zdumienie mnie ogarnia, że to TYLKO dwa lata a tyle pięknych, zrobionych przez siebie rzeczy nam pokazałaś !!!
    BUZIAKI !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Congratulations on your 2-year anniversary. Since I found your blog, I have enjoyed every single post. Thank you for being there!

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *