O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

wtorek, 7 lutego 2023

W zaciszu piasków pustyni

        Mój pan lalek focił się jakiś czas temu na pustyni Synaju, relaksując się przy muzyce syczących piasków. A że bardzo mu było do twarzy z tamtejszymi pejzażami, to należało to uwiecznić. I tak powstała prezentowana dzisiaj sesja. 

Zapraszam do oglądania. 

 

 
A co u Was słychać?
Jakieś lalkowe nowości, pomysły na sesje?
Ja siedzę w śnieżnej Polsce, tęskniąc za Egiptem
i dłubiąc miniatury do projektu,
którego planowanie rozpoczęłam już kilka lat temu.
No i tak mijają dni. 
Życzę Wam wspaniałego tygodnia
i kolejnych twórczych pomysłów.
Uściski! Wasza Aya.


9 komentarzy:

  1. Wspaniała sesja, bardzo podoba mi się ostatnie zdjęcie. U mnie lekki mróz, bez śniegu, czyli pogoda jaką lubię. Fotograf ze mnie marny. Dano nie było u mnie na blogu nic o lalkach, ale mam nadzieję, że przyjdzie jeszcze ich czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello Aya, you're lucky to be there with these beautiful landscapes. This is a good opportunity to make very beautiful photos. Your photos are really beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutkie te fotki. Aż mu zazdroszczę, szczęściarzowi, że mógł Ci zapozować w takich okolicznościach przyrody.
    Kochana, pomysłów i planów w mojej głowie cała masa, tylko z czasem kiepściutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ on świetnie pozuje :O Drugie zdjęcie boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity plener, a i pan lalek się w nim znakomicie odnajduje. Cisza, spokój, przestrzeń...i ciepelko. Nie dziwię się, że tęsknisz 😉. Z ogromnym podziwem patrzyłam na pozy modela, drugie zdjęcie jest po prostu niewiarygodne! Pan wspaniałe pozuje.
    Czekam na wiosnę i nowe Rainbowki 😉. Żeby znów było zielono, a zima, chłody, pluchy, mrozy i ciemności odeszły w niepamięć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście piękna pustynna sceneria bardzo temu lalkowi pasuje. Nie dziwię Ci się, patrząc po Twoich niesamowitych sesjach zdjęciowych, też bym tęskniła za Egiptem :) Tymczasem zaciekawiłaś mnie tym tajemniczym projektem nad którym pracujesz i który czekał od lat. Trzymam kciuki, oby wena dopisywała i żebyś mogła wkrótce pochwalić się nam efektami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała sceneria i cieplej mi się zrobiło . Bardzo dziękuję za słońce i gorący piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja korzystam z zimowych uroków naszych plaż - piasek się zgadza, tylko ludzi jakoś sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przystojniaczek z niego ❤️
    Idealna sceneria

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *