O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

środa, 20 października 2021

Jesienne słońce Południa

      W poprzednim wpisie <KLIK> Ginny, kumpelka Harrego Pottera, zwiedzała Kargicak, specyficzną turecką prowincję, cechującą się zarówno nowoczesnością budownictwa, jak też zachwycającymi górskimi pejzażami i piękną przyrodą ożywioną. 

        Bohaterką dzisiejszego wpisu jest natomiast Samantha. Lalka pochodzi z serii Inspiring Woman i powstała na cześć włoskiej astronautki Samanthy Cristoforetti <KLIK>. 

       Kupiłam ją z kilku powodów. Pierwszym powodem było zamiłowanie do tematyki kosmicznej, którą lubię odszukiwać w świecie zabawek, czy książek. Drugim powodem był wygląd lalki - spodobała mi się jej buzia, krótka fryzurka. Trzeci powód to taki, że bardzo wspieram pomysł powstania serii lalek, nawiązującej do kobiet, które realizują swoje pasje, pokonując różnorodne stereotypy związane z płcią. 

        Po wyjęciu lalki z pudełka, okazało się, że panna jest w pełni ruchoma, posiada krągłe ciałko Made to Move, co jeszcze bardziej przypadło mi do gustu. Postanowiłam, że pojedzie ze mną na jesienną wyprawę do Turcji (nawet nie było innej opcji). 

      No i myślę, że panna sprawdziła się bardzo dobrze jako modelka i turystka. Zresztą sami zobaczcie. Zapraszam do wspólnego podziwiania terenów ogrzewanych jesiennym słońcem (28°C w cieniu) w urokliwej południowej Turcji.

        Mam nadzieję, że spodobała Wam się panna i jej fotki. Dziękuję za wizytę na blogu i wszystkie komentarze - dzięki nim wiem, że jestem wśród Was i nie piszę dla samej siebie. Dziękuję też jeszcze raz Marzence z Dłubanin Lalkowych za przepiekny kapelusik lalkowy, który mogliście podziwiać na pierwszej fotce.

Pozdrawiam Was serdecznie.
Uściski!
Aya ze Świata Lalek

10 komentarzy:

  1. Nietypowa, niezwykle oryginalna, interesująca panna! Jej buzia i uroda zdecydowanie wykraczają poza ramy znanego cyklu Barbioszek. Bardzo mi się podoba a artykulacja pogłębia moją fascynację! Przecudne, wakacyjne zdjęcia zwyczajnej, fajnej dziewczyny!
    Czy mylę się sądząc, że ma ciałko opalone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie ta panienka bardzo przypadła do gustu. Co do ciałka, być może popołudniowe słońce fotek dało takie wrażenie, myślę, że laluszka jest raczej standardowa jak blond barbioszka mtm. Dziękuję :-)

      Usuń
  2. Podoba mi się w tej lalce fryzura, zwiewna, lekka. A pejzaże -cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie ta fryzurka zauroczyła :-) Bardzo ciekawa, prawda? Pozdrowionka

      Usuń
  3. 28 stopni jesiennego ciepełka? Już umieram na samą myśl o takich temperaturach...
    Pannę widziałam na żywo i nadal jestem nią zachwycona. Ma bardzo naturalną, ale też fotogeniczną buzię. No i ciałko- nie dość, że mtm, to jeszcze grubciowe.
    Fotki świetne, bardzo podobają mi się okolice, które zwiedziłyście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, Ty wolisz chłodniejsze klimaty :P Ale myślę, że ten byś polubiła, bo nad morzem było chłodniej :-) Uściski :-) Dziękuję

      Usuń
  4. Oo, nawet jakoś nie przypuszczałam, że ta panna to grubcia - jest absolutnie śliczna z tymi dołeczkami na policzkach! Chyba dobrze jej się wypoczywa w tureckich klimatach, bo wygląda na bardzo zrelaksowaną. Fryzurkę ma świetną, bardzo mi brakuje krótkowłosych Barbionków, a sama się nie odważę za nożyczki chwycić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, rzadko trafia się na barbioszkę ciekawie, krótko, obciętą. Pozdrowionka. Dziękuję <3

      Usuń
  5. Ciemne, krótkie włoski i do tego przeurocze dołeczki - marzenie w lalkowym świecie :D
    Przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Rzadko można spotkać krótkowłosą lalkową pannicę.

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *